Mijn ING en Firefox app

Mozilla Firefox is de webbrowser van Mozilla. Volg in geval van problemen eerst onze standaard diagnose.
Plaats reactie
muntdropje
Berichten: 5
Lid geworden op: 18 augustus 2014, 13:10
    Android Firefox
Contacteer:

Mijn ING en Firefox app

Bericht door muntdropje »

Zowel op m'n tablet en mobiel gebruik ik FF, nu werkt dit niet samen met de ING app. Lastig, want als ik in op internet of webstore iets koop en wil betalen, gaat deze niet naar de app, maar opent de standaard browser, FF dus. En moet ik via de browser betalen met TANCODE enzo en wordt de app overgeslagen. Selecteer ik Chrome als standaard browser dan wordt wel de app van ING geopend,als ik wil betalen. Dus ligt het vlgs mij aan FF. Is er een manier om dit op te lossen. Dus wel FF als standaard browser en via app betalen.
Gebruikersavatar
nirwana
Beheerder
Berichten: 11528
Lid geworden op: 19 september 2003, 5:09
    Android Firefox
Contacteer:

Re: Mijn ING en Firefox app

Bericht door nirwana »

Helpt dit forumbericht jou verder: https://gathering.tweakers.net/forum/li ... es/1674333 ?

Daar is het opgelost door bestaande instellingen te wissen. Hopelijk werkt dat ook bij jou.
Met vriendelijke groet,

Martijn
[ Mede-oprichter + webmaster MozBrowser | beheerder Startpagina's over freeware, GIMP, Mozilla en OpenOffice.org / LibreOffice, Ubuntu
Gebruikersavatar
nirwana
Beheerder
Berichten: 11528
Lid geworden op: 19 september 2003, 5:09
    Android Firefox
Contacteer:

Re: Mijn ING en Firefox app

Bericht door nirwana »

Mogelijk kan deze extensie voor de mobiele Firefox ook helpen:
A simple extension I created after getting frustrated with my device opening native links in Firefox rather than its native app. Creates a menu option in your Firefox menu called "Open in Native App" which will trigger the Android intent app chooser for the link currently open.
https://addons.mozilla.org/android/addo ... ative-app/
Met vriendelijke groet,

Martijn
[ Mede-oprichter + webmaster MozBrowser | beheerder Startpagina's over freeware, GIMP, Mozilla en OpenOffice.org / LibreOffice, Ubuntu
muntdropje
Berichten: 5
Lid geworden op: 18 augustus 2014, 13:10
    Android Firefox
Contacteer:

Re: Mijn ING en Firefox app

Bericht door muntdropje »

Beide oplossingen werken niet. Wanneer ik in FF de betaalknop aanklik, zou eigenlijk de ING-app moeten starten, want in deze app staat dat deze gestart wordt als de link bankieren.ideal.ING wordt gebruikt, alleen FF opent een nw tabblad, ook wanneer ik dit in die laatste oplossing in een native app wil zetten, ook dan opent FF gelijk een nieuw tabblad, geen keuze, niets.
Plaats reactie