Vraag over wachtwoord van Firefox ook voor Android

Mozilla Firefox is de webbrowser van Mozilla. Volg in geval van problemen eerst onze standaard diagnose.
Plaats reactie
Gebruikersavatar
Anton Doove
Berichten: 401
Lid geworden op: 9 december 2005, 22:28
Locatie: Zoetermeer
    Windows 10 Firefox
Contacteer:

Vraag over wachtwoord van Firefox ook voor Android

Bericht door Anton Doove »

Beste Mensen. Ik wil Firefox ook op Android gebruiken, maar ik mis het wachtwoord van Firefox. Hoe kom ik aan mijn wachtwoord van Firefox? Ik wil dat wachtwoord ook op mijn Android- smartphone invoeren bij Firefox.

Die Firefox staat al op mijn smartphone. Mijn smartphone is de Samsung Galaxy J3 2016. Wie kan mij informeren hoe ik dit zelf kan instellen?
Zodra ik die instructies heb ontvangen ga ik er vanavond gelijk mee aan de slag, of als het te laat wordt doe ik dat morgenmiddag wel.

Ik dank jullie voor de reacties en ik groet jullie vriendelijk. Anton Doove.
Niet geschoten is ook mis.
Torzan
Berichten: 800
Lid geworden op: 16 januari 2016, 13:08
    Windows 7 Firefox

Re: Vraag over wachtwoord van Firefox ook voor Android

Bericht door Torzan »

Dag Anton, welkom terug.

Wat bedoel je met je wachtwoord van Firefox?
Gebruikersavatar
MoZzUser
Berichten: 179
Lid geworden op: 2 september 2005, 11:16
    Linux Chrome

Re: Vraag over wachtwoord van Firefox ook voor Android

Bericht door MoZzUser »

Beste Anton,
Mocht je onderstaande bedoelen:
Een hoofdwachtwoord gebruiken om opgeslagen aanmeldingen en wachtwoorden te beschermen.

Lees dan hier de uitleg voor Firefox op je PC.
https://support.mozilla.org/t5/Privacy- ... /td-p/7688

En hier de uitleg over Firefox op je Android phone.
https://support.mozilla.org/t5/Privacy- ... td-p/24513

Zoniet dan zijn we benieuwd welk ander wachtwoord je bedoeld...
Gebruikersavatar
Anton Doove
Berichten: 401
Lid geworden op: 9 december 2005, 22:28
Locatie: Zoetermeer
    Windows 10 Firefox
Contacteer:

Re: Vraag over wachtwoord van Firefox ook voor Android

Bericht door Anton Doove »

Beste Torzan en MoZzUser Ik heb Firefox als browser op mijn PC staan. Dat heeft natuurlijk wel een wachtwoord. Ik weet niet welk wachtwoord dat is.
Jullie noemen dat kennelijk het hoofd- wachtwoord,welke ik ook nodig heb op mijn Androïd phone. De Firefox staat er al wel op met een pictogram.
Na klikken op dat pictogram zou ik dus het wachtwoord van Firefox kunnen invullen als ik weet welke dat is. Hetzelfde toch als op mijn PC?
Dit hoofd- wachtwoord weet ik niet. Waar kan ik dit vinden op mijn PC op de site van Firefox? Dan zoek ik dit op.
Ik doe dit als ik terugkom van de samenkomst bij het Leger des Heils te Zoetermeer. Mijn vrouw en ik zijn soldaten van dat korps.

Tot later dan maar en ik groet jullie vriendelijk. Anton Doove
Niet geschoten is ook mis.
Gebruikersavatar
MoZzUser
Berichten: 179
Lid geworden op: 2 september 2005, 11:16
    Linux Chrome

Re: Vraag over wachtwoord van Firefox ook voor Android

Bericht door MoZzUser »

Ik heb Firefox ook op mijn PC staan maar als ik die start hoef ik geen wachtwoord in te vullen als ik hiermee wil browsen.
Ik ben benieuwd naar de reden waarom aan jou wél een wachtwoord wordt gevraagd.

En we noemen dit geen hoofdwachtwoord, deze benaming heeft specifiek betrekking op het met een wachtwoord beveiligen van je wachtwoordmanager zoals beschreven in de links die ik hierboven gaf.
Ga er nou alsjeblieft niet wéér allerlei eigen intepretaties op loslaten anders wordt dit een heel kort topic wat mijn bijdragen betreft.
Gebruikersavatar
Anton Doove
Berichten: 401
Lid geworden op: 9 december 2005, 22:28
Locatie: Zoetermeer
    Windows 10 Firefox
Contacteer:

Re: Vraag over wachtwoord van Firefox ook voor Android

Bericht door Anton Doove »

Beste MoZzUser Ik hoef dat wachtwoord ook niet op de PC in te vullen, maar heb het nodig voor de Androïd phone.
Ik zocht dit wachtwoord op de site van firefox, maar kon het daar niet vinden. Dan kan ik beter een nieuw wachtwoord aanmaken voor Firefox.

Dat is dan bruikbaar op de PC en de Android-phone. Ik zal daartoe nog eens op die linken klikken. Hopelijk vind ik dan die instructies.
Als ik het niet kan vinden laat ik dit topic maar verder met rust. Dan heb jij geen last meer van mijn interpretaties.

Je reactie over de interpretatie en heel kort topic vind ik zeer onvriendelijk,waardoor het voor mij zinloos is om dit forum te blijven bezoeken.
Zo voel ik mij niet meer welkom op dit forum. Wees gerust dat je geen vragen meer van mij zult vinden,want ik stel ze hier niet meer.

Anton Doove. Dit forum is weer een terugkerend lid kwijt door jouw onhandige opmerking. Jij mag juichen om mijn vertrek.
Niet geschoten is ook mis.
Plaats reactie