Mijn Firefox stopt zonder enige aanwijzing

Mozilla Firefox is de webbrowser van Mozilla. Volg in geval van problemen eerst onze standaard diagnose.
Plaats reactie
nonno
Berichten: 73
Lid geworden op: 8 januari 2007, 20:04
Locatie: HERENTALS
    Windows 7 Firefox

Mijn Firefox stopt zonder enige aanwijzing

Bericht door nonno »

Beste,

Sinds enkele weken krijg ik enkele malen per dag het volgende bericht van Firefox :
Firefox werkt niet meer.
- U kunt online naar een oplossing zoeken en dit programma sluiten
- Het programma sluiten

Ik heb el eens een herinstallatie gedaan, doch het probleem blijft... Van armoe even overgeschakeld naar andere browsers, doch ik voel me daar helemaal niet thuis.. Dan maar terug mijn geliefde Firefox, maar de problemen blijven

Ik heb nu de details opgezocht en laat ze hieronder geworden :

Probleemhandtekening:
Gebeurtenisnaam van probleem: APPCRASH
Naam van de toepassing: firefox.exe
Versie van toepassing: 52.0.2.6291
Tijdstempel van toepassing: 58d41a2d
Naam van foutmodule: RPCRT4.dll
Versie van foutmodule: 6.1.7601.23677
Tijdstempel van foutmodule: 589c957a
Uitzonderingscode: c0000005
Uitzonderingsmarge: 00088e23
Versie van besturingssysteem: 6.1.7601.2.1.0.256.48
Landinstelling-id: 1043
Aanvullende informatie 1: 4b18
Aanvullende informatie 2: 4b18f1d86579cdf5f29d35efbe44c8bc
Aanvullende informatie 3: 01c0
Aanvullende informatie 4: 01c0fe4aa461e96bdfbb0959b4af8e2d

Lees de onlineprivacyverklaring:
http://go.microsoft.com/fwlink/?linkid= ... cid=0x0413

Als de onlineprivacyverklaring niet beschikbaar is, lees dan onze offlineprivacyverklaring:
C:\Windows\system32\nl-NL\erofflps.txt


Kan me iemand helpen ???

Alvast bedankt.
Torzan
Berichten: 800
Lid geworden op: 16 januari 2016, 13:08
    Windows 7 Firefox

Re: Mijn Firefox stopt zonder enige aanwijzing

Bericht door Torzan »

Je hebt er denk ik meer aan als je hier een crash-ID van Firefox plaatst. Deze zie je via about:crashes in de locatiebalk, of about:support (Help > Probleemoplossingsinformatie) en de sectie onder 'Alle crashrapporten' aldaar. Kopieer en plak hier alleen de ID (het nummer dat met 'bp-' begint), of desnoods de link waarop je uitkomt als je die aanklikt, dus niet de hele info zelf.
nonno
Berichten: 73
Lid geworden op: 8 januari 2007, 20:04
Locatie: HERENTALS
    Windows 7 Firefox

Re: Mijn Firefox stopt zonder enige aanwijzing

Bericht door nonno »

Beste,

Hierbij een voorbeeld :
bp-afc5e7c4-85fe-46a6-ab4c-7cfad21070323

Is dit voor u voldoende?

Vriendelijke groeten,

Nonno
Torzan
Berichten: 800
Lid geworden op: 16 januari 2016, 13:08
    Windows 7 Firefox

Re: Mijn Firefox stopt zonder enige aanwijzing

Bericht door Torzan »

Bedankt, maar het lijkt geen geldige crash-ID te zijn. Heb je ze ook daadwerkelijk verzonden? Je zou bij aanklikken ervan ook op een bestaande pagina moeten belanden; plak desnoods die URL hier als die wel bestaat.
nonno
Berichten: 73
Lid geworden op: 8 januari 2007, 20:04
Locatie: HERENTALS
    Windows 7 Firefox

Re: Mijn Firefox stopt zonder enige aanwijzing

Bericht door nonno »

Bedankt, maar helaas snap ik het niet zo goed. Kan je wat meer uitleg verschaffen?
Alvast bedankt.
Torzan
Berichten: 800
Lid geworden op: 16 januari 2016, 13:08
    Windows 7 Firefox

Re: Mijn Firefox stopt zonder enige aanwijzing

Bericht door Torzan »

In het overzicht in about:crashes zie je meerdere 'crashhandtekeningen', waarvan de bovengenoemde er één van is. De kans bestaat echter dat deze nog niet naar Mozilla zijn verzonden, waardoor ze dus ook niet opvraagbaar zijn. Ik weet even niet meer waar, maar je zou ergens iets als 'Niet-verzonden rapporten' in Firefox kunnen zien, of een dito vraag waarmee je achterstallige rapporten kun verzenden. Via de onderste optie in Opties > Geavanceerd > Gegevenskeuzes bevindt zich nog een vinkje waarmee dit automatisch kan gebeuren.

Als het goed is, kun je ook de bovenste link in het overzicht (of in elk geval die van de bedoelde crash) aanklikken en een rapport zien, en zelfs via de rechtermuisknop de koppeling kopiëren en die hier plaatsen. Bij de bovenstaande rapport-ID zou dat dan dit rapport zijn, dus de pagina waarop je na aanklikken zelf ook belandt als ze daadwerkelijk zijn verzonden. Dit zou natuurlijk dezelfde pagina moeten zijn. Overigens vreemd, want ik dacht dat alle aanklikbare ID's ook daadwerkelijk verzonden rapporten betreffen, of er is sprake van een tik- of kopieer-en-plakfout.
Plaats reactie