FireFox is een beetje van slag

Mozilla Firefox is de webbrowser van Mozilla. Volg in geval van problemen eerst onze standaard diagnose.
Gesloten
Oxidate
Berichten: 57
Lid geworden op: 11 april 2009, 14:15
    Linux Chrome

FireFox is een beetje van slag

Bericht door Oxidate »

FireFox doet plotseling vreemd.
Als ik met de muis de pagina wil scrollen,dus op of neer wordt de pagina vergroot of verkleint.
Als ik op de map met de bladwijzers klik om een bladwijzer te selecteren worden alle pagina's in de map geopend,dus je hebt in eens een 10 tot 20 pagina's open.
Als ik b.v hier op het forum op een onderwerp klik opent de pagina in een nieuw tabblad.

Dit is wat ik tot nog toe ervaar,misschien zijn er nog wel meer vreemde dingen,maar dit is wat ik tot nu toe ervaar.
Zoals ik al vermelde het gebeurde van het ene moment op het andere moment.
Firefox afgesloten en op nieuw gestart,het blijft hetzelfde.
Computer opnieuw gestart,geen verbetering.

Wie het weet mag het zeggen. :roll:

Jan
Oxidate
Berichten: 57
Lid geworden op: 11 april 2009, 14:15
    Windows 7 Firefox

Re: FireFox is een beetje van slag

Bericht door Oxidate »

Ik zal het maar zeggen,zo onverwachts als het kwam,zo plotseling is de "storing" weer verdwenen.
Wacht wel op de volgende "storing".

Jan
Torzan
Berichten: 800
Lid geworden op: 16 januari 2016, 13:08
    Windows 7 Firefox

Re: FireFox is een beetje van slag

Bericht door Torzan »

Het lijkt erop dat je Ctrl per ongeluk had ingedrukt of die toets bleef hangen. Doe dat maar eens, en het gedrag is wellicht hetzelfde. ;)
Oxidate
Berichten: 57
Lid geworden op: 11 april 2009, 14:15
    Windows 7 Firefox

Re: FireFox is een beetje van slag

Bericht door Oxidate »

Torzan schreef:Het lijkt erop dat je Ctrl per ongeluk had ingedrukt of die toets bleef hangen. Doe dat maar eens, en het gedrag is wellicht hetzelfde. ;)
Dank je wel Tarzan,dat was het inderdaad,mijn koptelefoon lag op de linker Ctrl toets,soms is het zo simpel. :roll:

Jan
Gesloten