Cookies bewaren

Mozilla Firefox is de webbrowser van Mozilla. Volg in geval van problemen eerst onze standaard diagnose.
Plaats reactie
Jan_Kol
Berichten: 143
Lid geworden op: 28 februari 2007, 8:07
Locatie: Steenwijkerwold
    Ubuntu Firefox

Cookies bewaren

Bericht door Jan_Kol »

Firefox 54.0 64-bits i.c.m. Ubuntu 16.04 LTS weigert in alle toonaarden te doen wat ik vraag m.b.t. cookies. Ik geef bij de instellingen aan dat ze moeten worden bewaard maar na afsluiten staat de zaak weer uit en dat is soms erg lastig b.v. om op mijn Google-account in te loggen. Ik wil dat graag "automatisch" doen maar dat lukt niet meer. Steeds wordt het door mij aangevinkte cookies het vinkje verwijderd als ik FF afsluit. Ook kan ik alleen de optie "Nooit" gebruiken want de beide andere opties ("Van bezochte" en "Altijd") bij Voorkeuren > Privacy > Cookies kan ik niet instellen. Dat is erg lastig en ik zou graag weten hoe ik die cookies instelling kan bewerkstelligen. Ook de andere instelling "Bewaren totdat" is niet instelbaar.... Hierbij een schermafdruk met wat ik bedoel:
Afbeelding
Torzan
Berichten: 800
Lid geworden op: 16 januari 2016, 13:08
    Windows 7 Firefox

Re: Cookies bewaren

Bericht door Torzan »

Ook in de Veilige modus van Firefox? Het is een wat vreemde vraag, maar ik bedoel ermee dat als je dit zo instelt in de Veilige modus, en Firefox direct daarna ook in deze modus start, of dan de instellingen wel worden onthouden.
Plaats reactie