SSL_ERROR_ACCESS_DENIED_ALERT

Mozilla Firefox is de webbrowser van Mozilla. Volg in geval van problemen eerst onze standaard diagnose.
Plaats reactie
koosr46
Berichten: 77
Lid geworden op: 28 augustus 2016, 9:02
    Android Firefox

SSL_ERROR_ACCESS_DENIED_ALERT

Bericht door koosr46 »

Sinds kort krijg ik regelmatig deze foutcode:

SSL_ERROR_ACCESS_DENIED_ALERT

Het lijkt me niet dat Facebook niet vertrouwd is
Om elke keer weer opnieuw op te starten vind ik geen optie
Wie heeft een suggestie
Torzan
Berichten: 800
Lid geworden op: 16 januari 2016, 13:08
    Windows 7 Firefox

Re: SSL_ERROR_ACCESS_DENIED_ALERT

Bericht door Torzan »

Als je iets van Eset gebruikt: werk je virusdefinities bij of de-installeer het product volledig en installeer het opnieuw. Dit kan ook voor andere beveiligingsproducten gelden.
koosr46
Berichten: 77
Lid geworden op: 28 augustus 2016, 9:02
    Windows 10 Firefox

Re: SSL_ERROR_ACCESS_DENIED_ALERT

Bericht door koosr46 »

Ik gebruik de beveiliging van Ziggo
Als ik naar DEZE SITE wil krijg ik ook een waarschuwing voor onveilig wachtwoord in Firefox
koosr46
Berichten: 77
Lid geworden op: 28 augustus 2016, 9:02
    Windows 10 Firefox

Re: SSL_ERROR_ACCESS_DENIED_ALERT

Bericht door koosr46 »

Ik los dit probleem op door Firefox af te sluiten en weer opnieuw op te starten
Lijkt me dus een probleem in Firefox
Torzan
Berichten: 800
Lid geworden op: 16 januari 2016, 13:08
    Windows 7 Firefox

Re: SSL_ERROR_ACCESS_DENIED_ALERT

Bericht door Torzan »

Heb je nog niks met het gegeven advies gedaan?

De foutmelding wordt, net zoals bij de meeste andere foutmeldingen op dat vlak, veroorzaakt door je beveiligingssoftware. Werk daarom zoals gezegd als je virusdefinities (en het product) bij, en als dat niet werkt, de-installeer je het volledig, herstart je je computer en controleer je Firefox op de werking en als alles goed gaat, installeer je het opnieuw.

Ziggo biedt een beveiligingsproduct aan dat als ik me niet vergis van F-secure afkomstig is, en dat heeft wel vaker 'false positives' gegeven. Als dat zo blijft, kun je voor de betreffende website(s) een uitzondering in die software toevoegen (zelfs zonder het bovenstaande te doen) en als dat te vaak moet gebeuren, gooi je het er gewoon van af en kies je voor een beter product.
Torzan
Berichten: 800
Lid geworden op: 16 januari 2016, 13:08
    Windows 7 Firefox

Re: SSL_ERROR_ACCESS_DENIED_ALERT

Bericht door Torzan »

Zoals gezegd en in aanvulling op je nieuwe bericht over hetzelfde probleem, een oplossing bij F-secure, een andere workaround bij Mozilla Support, en hier nog 1.

/Edit
koosr46 schreef:Het zijn mailtjes die je even moet aanklikken en dan krijg je weer een kwart cent of zo.
Misschien is het handig om je af te vragen waar je eigenlijk op klikt voordat je zoiets überhaupt doet (wat je eigenlijk altijd dient te doen), want behalve dat zulke praktijken al zeer verdacht zijn, wordt het genoemde domein her en der als een phishing-website aangegeven. Zie o.a. hier, hier, of zoek zelf eens op een dergelijke domeinnaam bij een zoekmachine. Firefox kan je dus weleens terecht waarschuwen. :)
Laatst gewijzigd door Torzan op 5 september 2018, 13:41, 1 keer totaal gewijzigd.
Plaats reactie