Firefox 57 en Tabladgroepen

Mozilla Firefox is de webbrowser van Mozilla. Volg in geval van problemen eerst onze standaard diagnose.
Plaats reactie
Beca
Berichten: 26
Lid geworden op: 3 september 2008, 11:07
    Windows 10 Firefox

Firefox 57 en Tabladgroepen

Bericht door Beca »

De tabbladgroepen zijn al sinds versie 45 verdwenen maar de mogelijkheid bestond om een Tab Groups Add-on te downloaden om hetzelfde resultaat te verkrijgen.
Nu met versie 57 krijg ik de melding dat die Add-on voor deze versie FF ook niet meer werkt.

Gebruikten jullie die tabbladgroepen of hoe organiseren jullie zich op dat vlak.
Torzan
Berichten: 800
Lid geworden op: 16 januari 2016, 13:08
    Windows 7 Firefox

Re: Firefox 57 en Tabladgroepen

Bericht door Torzan »

Ik denk dat deze add-on het beste vervolg erop biedt, maar de op die pagina genoemde bug zorgt ervoor dat hij nog niet goed kan werken. Ze zijn er echter wel mee bezig, zo te zien; even geduld dus.

Er is overigens ook OneTab, dat wel heel anders werkt maar ook een prima vervanger is. Firefox-versies vóór 57 werden hierdoor al sneller, voor 57 zal het wat snelheid betreft niet veel uitmaken.
Gebruikersavatar
nirwana
Beheerder
Berichten: 11528
Lid geworden op: 19 september 2003, 5:09
    Windows 10 Firefox
Contacteer:

Re: Firefox 57 en Tabladgroepen

Bericht door nirwana »

Zie ook https://support.mozilla.org/nl/kb/beein ... ladgroepen

In dat support-artikel wordt ook nog verwezen naar de volgende extensies:
- Tree Style Tab
- Sync Tab Groups
- Tree Tabs
- meer tabgroup-extensies

Deze extensies moeten ook i de nieuwe Firefox werken, dus ik hoop dat er iets bij zit wat als vervanger kan dienen.
Met vriendelijke groet,

Martijn
[ Mede-oprichter + webmaster MozBrowser | beheerder Startpagina's over freeware, GIMP, Mozilla en OpenOffice.org / LibreOffice, Ubuntu
Plaats reactie