Thema blijft niet staan

Met extensies en thema's kun je Mozilla-software vrijwel eindeloos uitbreiden. Kun je anderen een bepaalde extensie/thema aanbevelen? Of heb je vragen over of problemen met een bepaalde extensie/thema dan kun je die hier plaatsen.
Plaats reactie
ricodol74
Berichten: 3
Lid geworden op: 21 november 2017, 14:24
    Windows 10 Firefox

Thema blijft niet staan

Bericht door ricodol74 »

sinds ik de laatste update voor firefox er op heb staan is de gehele outlay totaal gewijzigd, waardoor mijn firefox er niet meer uitziet, nu daardoor dus diverse addons weer opgestart alsook mijn oude thema weer opgezocht en ingeschakeld, echter blijft dit thema alsook een eventuele andere gekozen thema helemaal niet staan (terwijl deze wel als ingeschakeld staat in het overzicht van de thema addons) als ik naar een ander tabblad ga of firefox herstart.
iemand die weet hoe ik mijn gekozen thema wel ingeschakeld kan houden?
Gebruikersavatar
nirwana
Beheerder
Berichten: 11528
Lid geworden op: 19 september 2003, 5:09
    Android Firefox
Contacteer:

Re: Thema blijft niet staan

Bericht door nirwana »

Laten we eens beginnen met hoe jouw oude thema heet. Dan kunnen we kijken of dat compatibel is met de nieuwe Firefox 58.
Met vriendelijke groet,

Martijn
[ Mede-oprichter + webmaster MozBrowser | beheerder Startpagina's over freeware, GIMP, Mozilla en OpenOffice.org / LibreOffice, Ubuntu
Torzan
Berichten: 800
Lid geworden op: 16 januari 2016, 13:08
    Windows 7 Firefox

Re: Thema blijft niet staan

Bericht door Torzan »

Volledige thema's zijn helemaal niet meer compatibel met Firefox 57+, lichtgewicht thema's wel; zie hier en hier.
ricodol74
Berichten: 3
Lid geworden op: 21 november 2017, 14:24
    Windows 10 Firefox

Re: Thema blijft niet staan

Bericht door ricodol74 »

nirwana schreef:Laten we eens beginnen met hoe jouw oude thema heet. Dan kunnen we kijken of dat compatibel is met de nieuwe Firefox 58.
deze heet girl set tattoo, maar als ik bijvoorbeeld een andere nieuw thema pak uit de lijst die Firefox me aanbied, dan blijven ook die niet staan, ze starten er wel mee op, maar als firefox eenmaal geladen is zijn deze weer weg, open je dan een nieuw tabblad, is mijn gekozen thema ook weer weg, al met al werkt geen enkel thema behalve donker en licht, maar een gepersonaliseerde dus niet

zelfs de colorfull tabs zijn niet meer wat ze zijn geweest, nu is enkel het tabblad dat openstaat gekleurd ipv alle tabbladen een andere kleur, zelfs shockwave flash gaat niet goed, ik werk steeds maar weer mijn adobe flashplayer bij, maar nog altijd geeft firefox aan dat deze bijgewerkt dient te worden, bij zowel 27.0 en de 18.0

al met al ben ik nog niet enthousiast met deze nieuwere versie van firefox en overweeg of ik de oude versie dan maar weer terug ga plaatsen, als dat gaat
dillinger
Berichten: 72
Lid geworden op: 13 juli 2008, 22:40
    Linux Firefox

Re: Thema blijft niet staan

Bericht door dillinger »

Het lijkt er op dat Colorful Tabs de problemen met je thema veroorzaakt:
https://www.addongenie.com/forums/topic ... post-20084
ricodol74
Berichten: 3
Lid geworden op: 21 november 2017, 14:24
    Windows 10 Firefox

Re: Thema blijft niet staan

Bericht door ricodol74 »

dillinger schreef:Het lijkt er op dat Colorful Tabs de problemen met je thema veroorzaakt:
https://www.addongenie.com/forums/topic ... post-20084
ja inderdaad, nu ik de colorfull tabs heb verwijderd blijft het gekozen thema nu wel staan... thx

nu enkel nog hopen dat FF colorfull tabs nu weer compatible maakt er mee
Plaats reactie