Ik wil een emailaccount toevoegen, maar dit lukt me niet...
Als ik onder account klik op email, dan gebeurt er niets. Deze account is wel belangrijk voor me.
Kan iemand me helpen?
Nonno
kan geen account meer toevoegen
-
- Berichten: 73
- Lid geworden op: 8 januari 2007, 20:04
- Locatie: HERENTALS
- W Postelmans
- Berichten: 385
- Lid geworden op: 14 september 2016, 16:37
- Locatie: Schoten, Belgie
Re: kan geen account meer toevoegen
Heb je al eens geprobeerd d.m.v. "Bestand, Nieuw, Bestaande Email account"?
-
- Berichten: 73
- Lid geworden op: 8 januari 2007, 20:04
- Locatie: HERENTALS
Re: kan geen account meer toevoegen
Daarnet geprobeerd, doch hetzelfde resultaat.
- W Postelmans
- Berichten: 385
- Lid geworden op: 14 september 2016, 16:37
- Locatie: Schoten, Belgie
Re: kan geen account meer toevoegen
Het lijkt mij dat eerst moet getest worden of er een software fout in je TB zit (zodat ie niet doet wat ie zou moeten doen), of dat er misschien een fout in de lijst met accounts in je profile geslopen is, waardoor TB die "tabel met accounts" niet correct kan doorlopen.
Kan je ook vermelden hoeveel accounts je in je TB reeds geactiveerd hebt? Als je extreem veel accounts reeds in je TB hebt, kan het misschien zo zijn dat je TB zo langzaam wordt dat je de indruk krijgt dat er "niets gebeurt"?
Heb je al eens geprobeerd om een nieuwe profile aan te maken, en daarin dat (of een ander) account aan te maken? Dus dezelfde software, maar een andere profiel, gebruiken.
Kan je ook vermelden hoeveel accounts je in je TB reeds geactiveerd hebt? Als je extreem veel accounts reeds in je TB hebt, kan het misschien zo zijn dat je TB zo langzaam wordt dat je de indruk krijgt dat er "niets gebeurt"?
Heb je al eens geprobeerd om een nieuwe profile aan te maken, en daarin dat (of een ander) account aan te maken? Dus dezelfde software, maar een andere profiel, gebruiken.
-
- Berichten: 800
- Lid geworden op: 16 januari 2016, 13:08
Re: kan geen account meer toevoegen
Voordat je je in rare bochten gaat wringen en misschien verkeerd advies opvolgt: doe altijd eerste het hoognodige, d.w.z. start TB in veilige modus om te zien of een add-on roet in het eten gooit (dit geldt ook voor Firefox). Meestal is dat de oorzaak en gaat er niet zomaar spontaan iets kapot. Leg ook even uit waar je 'Account > E-mail' ziet, want dat is mij een raadsel, evenals welke versie van TB je gebruikt.