Uitzicht veranderd na update

Mozilla Thunderbird is het e-mailprogramma van Mozilla. Dit is gebaseerd op Mozilla MailNews. Met Lightning kun je hieraan een agenda toevoegen.
Plaats reactie
nonno
Berichten: 73
Lid geworden op: 8 januari 2007, 20:04
Locatie: HERENTALS
    Windows 7 Firefox

Uitzicht veranderd na update

Bericht door nonno »

Enkele dagen een update van mijn mailprogramma gekregen. Daar waar het vroeger zwart was (zelf ingesteld met add ons) staat het nu op wit...Ik ben, dit niet gewend, en wil terug naar de zwarte kleur. Ik kan echter de add ons niet meer vinden wanneer ik op ALT klik. Kan iemand me helpen? Alvast bedankt.
Gebruikersavatar
W Postelmans
Berichten: 385
Lid geworden op: 14 september 2016, 16:37
Locatie: Schoten, Belgie
    Windows 10 Firefox

Re: Uitzicht veranderd na update

Bericht door W Postelmans »

Misschien is de versie van de add-on die je gebruikte niet compatibel met de versie van je huidige TB en heeft de installatieprocedure de oude Add-On gedeactiveerd?

Kijk misschien eens bij "Extra", "Add-Ons", "Add-Ons verkrijgen" "Meer Info", en type dan de naam van de Add-On in het vak "Zoeken naar Add-Ons". Als ie de gewenste Add-On vindt, dan kan je die versie downloaden en installeren.

Succes!
Gebruikersavatar
oeekker
Berichten: 89
Lid geworden op: 31 mei 2007, 14:32
    Windows 7 Firefox

Re: Uitzicht veranderd na update

Bericht door oeekker »

Als het goed is, kan je bij Add-ons onder het kopje Thema's kiezen voor Standaard, Donker of Licht. Als je Windows zelf hebt ingesteld op een donker thema, dan zou Thunderbird dat automatisch over moeten nemen.
Torzan
Berichten: 800
Lid geworden op: 16 januari 2016, 13:08
    Windows 7 Firefox

Re: Uitzicht veranderd na update

Bericht door Torzan »

Omwille van zoekresultaten: 'uitzicht' is Vlaams voor 'uiterlijk', betrekking hebbend op de vormgeving. Titelfix?

Zie ook dit topic en deze en deze supportpagina.
Plaats reactie