Bladwijzer opslaan zelf bepalen

Mozilla Thunderbird is het e-mailprogramma van Mozilla. Dit is gebaseerd op Mozilla MailNews. Met Lightning kun je hieraan een agenda toevoegen.
Plaats reactie
Gebruikersavatar
FLAMINGO
Berichten: 290
Lid geworden op: 19 juni 2010, 15:51
Locatie: Belgie - Gent
    Windows 10 Firefox

Bladwijzer opslaan zelf bepalen

Bericht door FLAMINGO »

Besten,

Wanneer men een onderwerp wil opslaan, dan gaat men naar "Bladwijzers - Bladwijzer maken voor deze pagina maken" .
Dan verkrijgt men een schermpje waarin men kan aanduiden in welke map men die wilt opslaan.

Maar sedert en week gebeurt het volgende :
* Ik sla het onderwerp op en verkrijg rechts op mijn scherm een blauw schermpje met de melding dat het onderwerp opgeslagen is in mijn "Bibliotheek".
Ik moet dan nogmaals tippen op " Bladwijzers - Bladwijzer maken voor deze pagina maken" en dan pas kan ik de map aanduiden waar ik het onderwerp wil opgeslagen hebben.

Hoe kan ik die "dubbele weg" terug brengen naar het oorspronkelijke ?

Flamingo :shock:
Torzan
Berichten: 800
Lid geworden op: 16 januari 2016, 13:08
    Windows 7 Firefox

Re: Bladwijzer opslaan zelf bepalen

Bericht door Torzan »

Het lijkt erop dat je Editor tonen bij opslaan, dat bestaat sinds Firefox 63, hebt uitgevinkt. Zie ook het supportartikel over bladwijzers.
Gebruikersavatar
nirwana
Beheerder
Berichten: 11528
Lid geworden op: 19 september 2003, 5:09
    Windows 10 Firefox
Contacteer:

Re: Bladwijzer opslaan zelf bepalen

Bericht door nirwana »

Torzan schreef:Het lijkt erop dat je Editor tonen bij opslaan, dat bestaat sinds Firefox 63, hebt uitgevinkt. Zie ook het supportartikel over bladwijzers.
Deze optie heet browser.bookmarks.editDialog.showForNewBookmarks in about:config

Als je de optie nergens kunt vinden, dan kun je deze instelling dus altijd nog in about:config aanpassen.
Met vriendelijke groet,

Martijn
[ Mede-oprichter + webmaster MozBrowser | beheerder Startpagina's over freeware, GIMP, Mozilla en OpenOffice.org / LibreOffice, Ubuntu
Gebruikersavatar
FLAMINGO
Berichten: 290
Lid geworden op: 19 juni 2010, 15:51
Locatie: Belgie - Gent
    Windows 10 Firefox

Re: Bladwijzer opslaan zelf bepalen

Bericht door FLAMINGO »

Beste Torzan

Aangevinkt en alles is terug de oude
Dank

Flamingo :shock: :D
Plaats reactie