Blokkade belastingdienst.nl

Mozilla Firefox is de webbrowser van Mozilla. Volg in geval van problemen eerst onze standaard diagnose.
Plaats reactie
her01man
Berichten: 2
Lid geworden op: 7 maart 2019, 19:02
    Windows 10 Firefox

Blokkade belastingdienst.nl

Bericht door her01man »

Toegang geblokkeerd van belastingdienst.nl
Deze mededeling in het scherm.

De toegang tot het webadres belastingdienst.nl werd geblokkeerd conform ons beveiligingsbeleid.
Reden kan onder meer zijn dat het verzoek ongeldige karakters bevat of een ongeldige bewerking wil uitvoeren.
Torzan
Berichten: 800
Lid geworden op: 16 januari 2016, 13:08
    Windows 7 Firefox

Re: Blokkade belastingdienst.nl

Bericht door Torzan »

Ik zie die melding alleen op een pagina als deze, maar ben dan ook niet aangemeld. Weet je wel zeker dat je bent aangemeld? Doet de homepage waarnaar wordt verwezen het wel?

Verwijder eventueel je cookies en geschiedenis voor de hele website. Het eenvoudigst gaat dat via de rechtermuisknop op een pagina aldaar > Pagina-info bekijken > paneel Beveiliging > Cookies en websitegegevens wissen.

Werkt het dan nog niet, loop dan even de mogelijkheden na die hier worden genoemd, eventueel (even) met een andere browser.
her01man
Berichten: 2
Lid geworden op: 7 maart 2019, 19:02
    Windows 10 Firefox

Re: Blokkade belastingdienst.nl

Bericht door her01man »

Het werkt wel met een andere browser. Ik zal je suggesties morgen uitproberen.
Jan_Kol
Berichten: 143
Lid geworden op: 28 februari 2007, 8:07
Locatie: Steenwijkerwold
    Ubuntu Firefox

Re: Blokkade belastingdienst.nl

Bericht door Jan_Kol »

Ook bij mij blokkeerde de website van de belastingen en heb ik mijn aangifte maar via de Opera-browser gedaan. Zojuist hier gekeken en de voorgestelde handelingen uitgevoerd en ja, de belastingdienst is weer bereikbaar met Firefox. Wel zou ik willen weten wat de oorzaak van die blokkade is/was. Overigens gebruik ik Linux Mint 19.2
Zojuist ook even geprobeerd met Arora en TOR browsers, beide werken zonder haperen...

Nog even een aanvulling. De Belastingdienst raadt op deze pagina aan Adblockers en dergelijke uit te zetten en via DuckDuckGo, wat ik in elke browser gebruik, is er een Adblocker actief. Alleen hoefde ik die niet uit te zetten om weer op de site te geraken.....
Plaats reactie