extentie voor TB

Dit forum is voor Mozilla Sunbird, Lightning en Calendar. Dit zijn de agenda-toepassingen van Mozilla. Zie het Calendar-project voor meer info.
Plaats reactie
Gebruikersavatar
Crépieux
Berichten: 106
Lid geworden op: 6 december 2004, 18:27
Locatie: Kaster België
    unknown unknown

extentie voor TB

Bericht door Crépieux »

Ik probeer die extensie die ik vond op de sunbirdsite aan de praat te krijgen maar het lukt me tot nu toe nog niet. Na installatie en het aanklikken van het calenderpictogram op de werkbalk geeft steeds een foutmelding:
<key id="new_event_key"

key="&event.new.key;"

obsserves="new_command"

label="&fileMenu.label;"

Wie weet raad?

mvg,
Erwin
Gebruikersavatar
ByteWarrior
Berichten: 3825
Lid geworden op: 15 oktober 2003, 14:56
Locatie: Tielt-Winge, België
    unknown unknown
Contacteer:

Bericht door ByteWarrior »

Zo'n foutmeldingen komen er meestal doordat er iets misgegaan is met de vertaling. Gebruik jij toevallig een Nederlandstalige Thunderbird?


PS: je hoeft niet te crossposten. In één forum posten is genoeg hoor...
Gebruikersavatar
Crépieux
Berichten: 106
Lid geworden op: 6 december 2004, 18:27
Locatie: Kaster België
    unknown unknown

Bericht door Crépieux »

ByteWarrior schreef: Gebruik jij toevallig een Nederlandstalige Thunderbird?
Ja dus....Engelse download met nederlandse taal-extentie.
ByteWarrior schreef:PS: je hoeft niet te crossposten. In één forum posten is genoeg hoor...
Ok ':oops:'
Gebruikersavatar
ByteWarrior
Berichten: 3825
Lid geworden op: 15 oktober 2003, 14:56
Locatie: Tielt-Winge, België
    unknown unknown
Contacteer:

Bericht door ByteWarrior »

Crépieux schreef:Ja dus....Engelse download met nederlandse taal-extentie.
(tja, ik ben een beetje telepatisch ;-) )

Heb je de Locale Switcher al geïnstalleerd? Zet de taal dan eens op 'Engels' en start TB opnieuw op. Krijg je dezelfde foutmelding of is die foutmelding verdwenen?

Hou er ook rekening mee dat Sunbird nog in een zeer vroege ontwikkelfase zit. Er kunnen nog fouten in zitten. De Nederlandse vertaling is ondertussen trouwens ook al even niet meer bijgewerkt...
Gebruikersavatar
Crépieux
Berichten: 106
Lid geworden op: 6 december 2004, 18:27
Locatie: Kaster België
    unknown unknown

Bericht door Crépieux »

ByteWarrior schreef: Zet de taal dan eens op 'Engels' en start TB opnieuw op. Krijg je dezelfde foutmelding of is die foutmelding verdwenen?

Hoera, het werkt .... maar in het Engels dus...
ByteWarrior schreef:Hou er ook rekening mee dat Sunbird nog in een zeer vroege ontwikkelfase zit. Er kunnen nog fouten in zitten. De Nederlandse vertaling is ondertussen trouwens ook al even niet meer bijgewerkt...
Dat heb ik gemerkt, wanneer denkt men een volwaardige 'calendar' te kunnen aanbieden, wordt er prioriteit gegeven aan de ontwikkeling ervan?
Ik heb Sunbird als standalone ook gedownload en het ziet er toch veelbelovend uit.

Bedankt voor de hulp,

Erwin
Gebruikersavatar
ByteWarrior
Berichten: 3825
Lid geworden op: 15 oktober 2003, 14:56
Locatie: Tielt-Winge, België
    unknown unknown
Contacteer:

Bericht door ByteWarrior »

Crépieux schreef:Hoera, het werkt .... maar in het Engels dus...
Dat wilt zeggen dat de fout in de NL-vertaling zit. Ik weet niet wie de huidige vertaler is, maar al deze persoon dit leest... ;-)
ByteWarrior schreef:Dat heb ik gemerkt, wanneer denkt men een volwaardige 'calendar' te kunnen aanbieden, wordt er prioriteit gegeven aan de ontwikkeling ervan?
Of er prioriteit aan gegeven wordt, weet ik niet. AFAIK is het een apart team dat aan Sunbird/Calendar werkt.
Ik heb Sunbird als standalone ook gedownload en het ziet er toch veelbelovend uit.
Veelbelovend is het inderdaad. Momenteel bevat het echter nog niet genoeg features om echt op de markt gebracht te worden. Om je een idee te geven: dit is er nog te doen.

Ik zit trouwens vooral te wachten op de synchronization.
Plaats reactie