weergave afzender

Mozilla Thunderbird is het e-mailprogramma van Mozilla. Dit is gebaseerd op Mozilla MailNews. Met Lightning kun je hieraan een agenda toevoegen.
Plaats reactie
slawomir1959
Berichten: 16
Lid geworden op: 14 juli 2020, 17:16
    Windows 10 Chrome

weergave afzender

Bericht door slawomir1959 »

bij opstellen van de mail zie ik : van - mijn naam en twee keer mijn adres waarvan die tweede is in grijs.. hoe kan ik het grijze adres onzichtbaar maken?
Gebruikersavatar
nirwana
Beheerder
Berichten: 11528
Lid geworden op: 19 september 2003, 5:09
    Android Firefox
Contacteer:

Re: weergave afzender

Bericht door nirwana »

Waarom zou je die tweede onzichtbaar willen maken?

Volgens mij is die tweede in het grijs vooral een indicatie dat je daarmee nog een extra ontvanger kunt toevoegen. En als je dat trucje eenmaal door hebt dan kun je nog een volgende ontvanger (of CC of BCC) kunt toevoegen.

Als je een adres hebt ingevuld en je drukt op de Tab-toets dan kun je nog een adres invoeren, en zo verder.
Met vriendelijke groet,

Martijn
[ Mede-oprichter + webmaster MozBrowser | beheerder Startpagina's over freeware, GIMP, Mozilla en OpenOffice.org / LibreOffice, Ubuntu
slawomir1959
Berichten: 16
Lid geworden op: 14 juli 2020, 17:16
    Windows 10 Chrome

Re: weergave afzender

Bericht door slawomir1959 »

waarom 2 x? 1 x is toch genoeg, vind jij niet? ik bedoel niet aan maar van, daarom mijn onderwerp - afzender en tekst - van ...
Gebruikersavatar
W Postelmans
Berichten: 385
Lid geworden op: 14 september 2016, 16:37
Locatie: Schoten, Belgie
    Windows 10 Firefox

Re: weergave afzender

Bericht door W Postelmans »

De 3de (grijze) naam is de naam van je account (Account Name) zoals je dat in je li8jst van accounts in je TB zal zien, de eerste is je naam zoals je die in je settings gedefinieerd hebt (en die zichtbaar zal zijn aan je ontvanger), en de 2de is je echte email adres. Zie in "settings, account settings" van je account. Je kan met die drie namen spelen, je mag enkel je email adres niet veranderen (zoniet werkt je TB niet meer correct).
slawomir1959
Berichten: 16
Lid geworden op: 14 juli 2020, 17:16
    Windows 10 Chrome

Re: weergave afzender

Bericht door slawomir1959 »

dit is een uitleg , dus dwz dit 3de grijs adres is niet mogelijk te verwijderen? en dit was mijn wens...jammer ..
slawomir1959
Berichten: 16
Lid geworden op: 14 juli 2020, 17:16
    Windows 10 Chrome

Re: weergave afzender

Bericht door slawomir1959 »

waarom deze komt hier ,niets te maken met mijn ...wensje ?
Gebruikersavatar
W Postelmans
Berichten: 385
Lid geworden op: 14 september 2016, 16:37
Locatie: Schoten, Belgie
    Windows 10 Firefox

Re: weergave afzender

Bericht door W Postelmans »

slamowier, ik meen dat je die 2de en 3de namen kan verwijderen door die velden in "Account Settings" op blanco te zetten. Ik heb dit echter nog niet geprobeerd, dus geen garantie dat er dan niet iets anders niet werkt zoals je wenst.
Plaats reactie