Adressering mislukt...(Opgelost)

Mozilla Thunderbird is het e-mailprogramma van Mozilla. Dit is gebaseerd op Mozilla MailNews. Met Lightning kun je hieraan een agenda toevoegen.
Gesloten
Esdijk38
Berichten: 12
Lid geworden op: 13 september 2020, 18:50
    Windows 10 Firefox

Adressering mislukt...(Opgelost)

Bericht door Esdijk38 »

Ik kon altijd regel voor regel het mailadres van geadresseerden intikken. Dat lukt me niet meer. Ik moet op één regel meerdere geadresseerden vermelden. Het gevolg is dat ieder het adres van anderen kan zien. Dat is, natuurlijk, niet de bedoeling. Voorheen kon ik een nieuw adres op een nieuwe regel toevoegen na een druk op Enter. Als ik nu op Enter druk kom ik uit bij Onderwerp. Wat kan hier aan de hand zijn?
Laatst gewijzigd door Esdijk38 op 27 september 2020, 13:55, 1 keer totaal gewijzigd.
Gebruikersavatar
Pettic
Berichten: 3828
Lid geworden op: 28 november 2004, 11:45
Locatie: Rotterdam
    Windows 10 Firefox

Re: Adressering mislukt...

Bericht door Pettic »

Kan het zijn dat je het adresgebied hebt verkleind door aan de rand net boven de berichttekst te trekken?
Overigens maakt het niet uit of je alle adressen op 1 regel hebt staan of op diverse regels (bij AAN). Zolang de adressen niet als BCC opgevoerd zijn zijn ze voor iedere ontvanger zichtbaar.
Windows; Firefox; Thunderbird
Gebruikersavatar
oeekker
Berichten: 89
Lid geworden op: 31 mei 2007, 14:32
    Windows 7 Firefox

Re: Adressering mislukt...

Bericht door oeekker »

Waarschijnlijk gebruik je nu Thunderbird 78, waar ze zogenaamde ‘pills’ gebruiken voor de adressen. Zolang de adressen allemaal bij Aan: of Cc: staan, kunnen (en konden) alle geadresseerden de overige geadresseerden ook zien, dat is niet veranderd. Als je wil dat de geadresseerden elkaar niet kunnen zien, moet je Bcc: (Blind Carbon Copy) gebruiken. Bcc staat nu een beetje verstopt, achter de Onderwerp-regel...
Esdijk38
Berichten: 12
Lid geworden op: 13 september 2020, 18:50
    Windows 10 Chrome

Re: Adressering mislukt...

Bericht door Esdijk38 »

Dank voor beide reacties!
Ik heb dus een denkfout gemaakt; dat vond mijn vrouw ook al...
Ik gebruikte Thunderbird 78, maar was nu om te proberen of het daar anders was, overgestapt op 81.0b3
Gesloten