Lettergroote wijzigen

Mozilla Thunderbird is het e-mailprogramma van Mozilla. Dit is gebaseerd op Mozilla MailNews. Met Lightning kun je hieraan een agenda toevoegen.
Plaats reactie
Tarzan
Berichten: 259
Lid geworden op: 22 mei 2005, 20:57
Locatie: Vlaanderen
    Windows 10 Firefox

Lettergroote wijzigen

Bericht door Tarzan »

Ik zou graag de lettergrootte wijzigen van alles wat verschijnt bij het openen van (en het werken in) TB. Kan dat en indien ja, hoe moet ik dat doen? Alvast hartelijk dank voor alle informatie.

Tarzan
Gebruikersavatar
nirwana
Beheerder
Berichten: 11528
Lid geworden op: 19 september 2003, 5:09
    Android Firefox
Contacteer:

Re: Lettergroote wijzigen

Bericht door nirwana »

Tarzan,

Zie mijn reactie van 29 oktober jongstleden op https://www.mozilla-nl.org/mozbrowser/f ... =3&t=24542
Met vriendelijke groet,

Martijn
[ Mede-oprichter + webmaster MozBrowser | beheerder Startpagina's over freeware, GIMP, Mozilla en OpenOffice.org / LibreOffice, Ubuntu
Tarzan
Berichten: 259
Lid geworden op: 22 mei 2005, 20:57
Locatie: Vlaanderen
    Windows 10 Firefox

Re: Lettergroote wijzigen

Bericht door Tarzan »

Geachte Martijn,
Dank voor de reactie. Het ziet er een grote boterham uit maar ik kan maar proberen. Ik hou je op de hoogte van het resultaat.
Tarzan

PS: met mijn verontschuldigingen voor de fout in mijn titel :(
Tarzan
Berichten: 259
Lid geworden op: 22 mei 2005, 20:57
Locatie: Vlaanderen
    Windows 10 Firefox

Re: Lettergroote wijzigen

Bericht door Tarzan »

Geachte Marijn,

Ik ben klaar om te proberen maar toch nog één vraag:
In uw handelswijze van 29 okt aan Marcel schrijf je:

'Als dit werkt dan kun je Thunderbird weer afsluiten en die 24px wat kleiner maken, bijvoorbeeld 18px'

Vraag: hoe doe je dat dan? Moet er dan herbegonnen worden met de ganse werkwijze en kan je dan in het tekbestand die 24 px veranderen in bvb 18 px?

Alvast bedankt voor de reactie.

Tarzan
Tarzan
Berichten: 259
Lid geworden op: 22 mei 2005, 20:57
Locatie: Vlaanderen
    Windows 10 Firefox

Re: Lettergroote wijzigen

Bericht door Tarzan »

Martijn, ik heb zonet 2x geprobeerd alle letters te vergroten door uw werkwijze, beschreven aan Marcel op 29 oktober, toe te passen. Ik heb ook de instelling in de configuratie-editor aangepast. Echter zonder succes. Blijkbaar doe ik toch iets verkeerd. de vraag is alleen: WAT?
Plaats reactie