Er trad een probleem op met de netwerkverbinding! Er trad een interne fout op in de speler

Mozilla Firefox is de webbrowser van Mozilla. Volg in geval van problemen eerst onze standaard diagnose.
Gesloten
hansvg76
Berichten: 12
Lid geworden op: 2 februari 2015, 11:12
    Android Firefox

Er trad een probleem op met de netwerkverbinding! Er trad een interne fout op in de speler

Bericht door hansvg76 »

Geachte,

Ik heb onlangs opgemerkt,dat we op de website van vrtnieuws (https://www.vrt.be/vrtnws/nl/ )
geen nieuwsfragmenten(videos kunnen bekijken,we krijgen deze melding : Er trad een probleem op met de netwerkverbinding!Er trad een interne fout op in de speler, contacteer support

ik heb dan het geprobeerd via Chrome,Edge.Daar zijn er geen problemen.Heb dan Firefox verwijderd,opnieuw geinstalleerd,maar dit blef idem

Weet er iemand raad/oplossing
Gebruikersavatar
Mad Maks
Berichten: 1446
Lid geworden op: 7 oktober 2003, 16:58
Locatie: Luzy, france
    Ubuntu Firefox
Contacteer:

Re: Er trad een probleem op met de netwerkverbinding!Er trad een interne fout op in de speler

Bericht door Mad Maks »

Beste,

vervelend dat het bij u niet werkt, ik heb zojuist de genoemde website bezocht en ervaar geen enkel probleem. Wellicht gebruikt u een verouderde Firefox of is er een add-on die dwars zit. Controleer via het menu => help => over firefox of uw browser update is. als dat in orde is start dan firefox in veilige modus, help=> firefox herstarten met uitgeschakelde add-on, als de site dan wel goed werkt is er een probleem met een van uw add-ons

succes
Tim Maks
hansvg76
Berichten: 12
Lid geworden op: 2 februari 2015, 11:12
    Windows 10 Firefox

Re: Er trad een probleem op met de netwerkverbinding!Er trad een interne fout op in de speler

Bericht door hansvg76 »

Firefox is up to date(versie 83.0(64 bits) en add ons zijn ook up to date,had geprobeerd om met uitgeschakekelde add ons,maar was hetzelfde
Gebruikersavatar
nirwana
Beheerder
Berichten: 11528
Lid geworden op: 19 september 2003, 5:09
    Windows 10 Firefox
Contacteer:

Re: Er trad een probleem op met de netwerkverbinding!Er trad een interne fout op in de speler

Bericht door nirwana »

Hans,

Dan zou het nog eventueel aan de "cookies" kunnen liggen.

Al moet ik zeggen dat ik zojuist de website heb bezocht, alleen minimale cookies heb geaccepteerd en toch kon ik de video's bekijken.
Bijvoorbeeld de video onderaan het artikel https://www.vrt.be/vrtnws/nl/2020/12/14 ... oorbereid/
Met vriendelijke groet,

Martijn
[ Mede-oprichter + webmaster MozBrowser | beheerder Startpagina's over freeware, GIMP, Mozilla en OpenOffice.org / LibreOffice, Ubuntu
hansvg76
Berichten: 12
Lid geworden op: 2 februari 2015, 11:12
    Windows 10 Firefox

Re: Er trad een probleem op met de netwerkverbinding!Er trad een interne fout op in de speler

Bericht door hansvg76 »

Probleem gefixed,kreeg gisteren toen in een antivirus scan deed,melding dat hij geupdate was naar nieuwe versie,moest enkel pc herstarten,dit dan gedaan en nu werkt alles super,hou het wel in de gaten
Gebruikersavatar
nirwana
Beheerder
Berichten: 11528
Lid geworden op: 19 september 2003, 5:09
    Android Firefox
Contacteer:

Re: Er trad een probleem op met de netwerkverbinding!Er trad een interne fout op in de speler

Bericht door nirwana »

Altijd weer die security-software. Het zou verboden moeten worden (net als de malware trouwens), maar mooi dat je het euvel hebt gevonden.
Met vriendelijke groet,

Martijn
[ Mede-oprichter + webmaster MozBrowser | beheerder Startpagina's over freeware, GIMP, Mozilla en OpenOffice.org / LibreOffice, Ubuntu
Gesloten