Verificatiecode Gmail en Thunderbird

Mozilla Thunderbird is het e-mailprogramma van Mozilla. Dit is gebaseerd op Mozilla MailNews. Met Lightning kun je hieraan een agenda toevoegen.
Plaats reactie
Bluezilla
Berichten: 2
Lid geworden op: 30 december 2020, 15:41
    Windows 10 Firefox

Verificatiecode Gmail en Thunderbird

Bericht door Bluezilla »

Ben nu al een dag bezig met dit en het wil maar niet lukken.

Ik wil graag thunderbird installeren op een nieuwe pc. Alles ingevuld om aan te melden, vervolgens krijg ik een google scherm waar ik het gmail adres en ww in moet vullen en daarna zal er een code verstuurd worden naar mijn iphone. Die code komt niet aan, wat ik ook probeer.
Nu heb ik het tel.nummer in google verandert naar een ander nummer i.c.m. een android telefoon, maar in thunderbird blijft het oude nummer maar staan waarop de smsjes niet binnenkomen.
Weet iemand raad, want ik kom er even niet meer uit en kan nu ook niet verder.
Gebruikersavatar
Pettic
Berichten: 3828
Lid geworden op: 28 november 2004, 11:45
Locatie: Rotterdam
    Windows 10 Firefox

Re: Verificatiecode Gmail en Thunderbird

Bericht door Pettic »

Kijk eens online bij Google (google account) of daar soms het verkeerde nummer geregistreerd staat bij Persoonlijke informatie.
In Thunderbird menu Extra> Opties> Privacy & beveiliging kun je eens kijken bij Webinhoud en Wachtwoorden.
Windows; Firefox; Thunderbird
Bluezilla
Berichten: 2
Lid geworden op: 30 december 2020, 15:41
    Windows 10 Firefox

Re: Verificatiecode Gmail en Thunderbird

Bericht door Bluezilla »

Bedankt voor je reactie. Dit heb ik inderdaad gedaan, maar ik las ergens op een engels forum dat het wel tot een week kan duren voordat de wijziging overal is doorgevoerd. Ik wacht het dus maar even af en probeer het later wel weer.
Plaats reactie