sjablonen

Mozilla Thunderbird is het e-mailprogramma van Mozilla. Dit is gebaseerd op Mozilla MailNews. Met Lightning kun je hieraan een agenda toevoegen.
Plaats reactie
slawomir
Berichten: 10
Lid geworden op: 10 november 2018, 17:58
    Windows 10 Firefox

sjablonen

Bericht door slawomir »

in een mail ik heb een verkeerd mailadres gebruikt die -deze mail - naar een nieuwe map kwam - sjablonen die automatisch door deze software aangemaakt is!waarom? ik heb er niet om gevraagd! in wlm - wanneer een adres verkeerd was , kwam deze mail gewoon terug met extra info -waarom? waarom niet hier op deze manier? ? ik vind dit zeker niet leuk dat het hier op deze manier gaat. hoe kan ik dus deze nutteloze map verwijderen ?!
Gebruikersavatar
W Postelmans
Berichten: 385
Lid geworden op: 14 september 2016, 16:37
Locatie: Schoten, Belgie
    Windows 10 Firefox

Re: sjablonen

Bericht door W Postelmans »

De map "sjablonen" wordt enkel aangemaakt indien je een bericht getypt hebt en ipv dat te "zenden" het te "bewaren" als sjabloon

Je kan de inhoud van de map "sjablonen" verwijderen, maar meestal niet de map zelf. Misschien kan je dat toch doen als volgt (uit te proberen, want of het lukt of niet hangt af van je ISP). Je kan eerst het hele account waarin die map staat uit TB verwijderen. Dan ga je met webmail in het account op de server bij je ISP en verwijdert de map "sjablonen". Daarna maak je in je TB het account opnieuw aan.
Gebruikersavatar
W Postelmans
Berichten: 385
Lid geworden op: 14 september 2016, 16:37
Locatie: Schoten, Belgie
    Windows 10 Firefox

Re: sjablonen

Bericht door W Postelmans »

Ik heb eens even geprobeerd. Bijkomende info: bij IMAP accounts op hotmail/live/outlook heet de "sjablonen" map op de server "templates". Bij Microsoft als ISP volstaat het om via webmail de map "templates" te verwijderen van de server, en dan je TB te stoppen en te herstarten. Dan is de map "sjablonen" in je TB verdwenen.
slawomir
Berichten: 10
Lid geworden op: 10 november 2018, 17:58
    Windows 10 Firefox

Re: sjablonen

Bericht door slawomir »

ik heb : servertype = pop -mailserver dus geen imap ...maakt dit mijn situatie nog lastiger ?
Plaats reactie