Opgeslagen mail heeft 'geen eigenschappen'.

Mozilla Thunderbird is het e-mailprogramma van Mozilla. Dit is gebaseerd op Mozilla MailNews. Met Lightning kun je hieraan een agenda toevoegen.
Plaats reactie
fonshaen
Berichten: 1
Lid geworden op: 20 mei 2021, 15:11
    Windows 10 Chrome

Opgeslagen mail heeft 'geen eigenschappen'.

Bericht door fonshaen »

Wanneer ik een mail opsla als .eml bestand (rechtsklikken op een mail en dan kiezen voor 'Opslaan als ...') en vervolgens dat bestand kopieer, krijg ik steeds de melding: 'Weet u zeker dat u dit bestand zonder eigenschappen wilt kopiëren?
Melding Thunderbird-bestand.png
'
Als ik op Ja klik, kan ik het bestand gewoon kopiëren, maar kan ik dit ook voorkómen?
Gebruikersavatar
W Postelmans
Berichten: 385
Lid geworden op: 14 september 2016, 16:37
Locatie: Schoten, Belgie
    Windows 10 Firefox

Re: Opgeslagen mail heeft 'geen eigenschappen'.

Bericht door W Postelmans »

Het bericht zegt dat de eigenschappen van het bestand (het "bericht") niet naar de nieuwe locatie kunnen gekopieerd kunnen worden, m.a.w. ik versta dat Windows vindt dat de eenheid waarnaar je wil kopieren niet die eigenschap supporteert? Het is natuurlijk altijd mogelijk dat je Windows een fout maakte, maar ik ga er van uit dat je Windows een Win10 is die volledig up to date is? Dan is het zeer onwaarschijnlijk dat ie een fout maakte over dit soort kenmerken. Daarom: probeer misschien eerst eens te kopieren naar een DISK partitie die in NTFS geformatteerd is? Als dat lukt, kijk dan eens naar de kenmerken van de eenheid (waarnaar je niet kan kopieren)?
Plaats reactie