bestandkoppelen aan een afspraak met wetransfer

Mozilla Thunderbird is het e-mailprogramma van Mozilla. Dit is gebaseerd op Mozilla MailNews. Met Lightning kun je hieraan een agenda toevoegen.
Plaats reactie
glda19
Berichten: 184
Lid geworden op: 16 oktober 2005, 11:12
    Windows 10 Firefox

bestandkoppelen aan een afspraak met wetransfer

Bericht door glda19 »

Hi
Wie is er al in geslaagd om aan een agenda afspraak een website te koppelen of bestand te koppelen via wetransfer?
De koppeling naar een bijlage verdwijnt steeds. Als ik het terug open zie ik de bijlage niet meer staan.
Gebruikersavatar
W Postelmans
Berichten: 385
Lid geworden op: 14 september 2016, 16:37
Locatie: Schoten, Belgie
    Windows 10 Firefox

Re: bestandkoppelen aan een afspraak met wetransfer

Bericht door W Postelmans »

Ik begrijp je probleem niet goed. WeTransfer is een systeem dat toelaat om BESTANDEN naar een andere computergebruiker te zenden. De "sender" zendt de bestanden als 1 groot zip-achtig bestand naar de WeTransfer server, en dan wordt door de WeTransfer server een email gezonden aan de "receiver". Die kan met gegevens die in die email staan contact maken met de WeTransfer server en de daar gestorede bestanden opvragen. Als je een afspraak uit je calender mee wil zenden, dan kan je die afspraak in een apart bestand storen (als je calender toepassing dat toelaat) en dat bestand toevoegen aan de verzameling bestanden die je wil zenden.
Gebruikersavatar
Pettic
Berichten: 3828
Lid geworden op: 28 november 2004, 11:45
Locatie: Rotterdam
    Windows 10 Firefox

Re: bestandkoppelen aan een afspraak met wetransfer

Bericht door Pettic »

Is dat een lokale agenda of online zoals Google, Zoho, Fruux, Microsoft?
Overigens de opmerking van Postelmans is niet helemaal correct, want in een van de menu's van een op stellen bericht staat duidelijk 'Koppelen' met de mogelijkheid om een webpagina of Wetransfer te koppelen.
Windows; Firefox; Thunderbird
Plaats reactie