Wachtwoord invullen

Mozilla Thunderbird is het e-mailprogramma van Mozilla. Dit is gebaseerd op Mozilla MailNews. Met Lightning kun je hieraan een agenda toevoegen.
Gesloten
Tarzan
Berichten: 259
Lid geworden op: 22 mei 2005, 20:57
Locatie: Vlaanderen
    Windows 10 Firefox

Wachtwoord invullen

Bericht door Tarzan »

Sedert deze avond krijg ik steeds de volgende mededeling als ik een bericht wil verzenden: Voer uw wachtwoord in voor . . . . . . . . . . . .@telenet.be op smtp.telenet.be .

Wat is daarvan de oorzaak en hoe los ik dat op?
Gebruikersavatar
W Postelmans
Berichten: 385
Lid geworden op: 14 september 2016, 16:37
Locatie: Schoten, Belgie
    Windows 10 Firefox

Re: Wachtwoord invullen

Bericht door W Postelmans »

De reden kan velerlei zijn. Deze foutboodschap krijg je als je TB bij het aanloggen een onjuist of geen wachtwoord zendt naar de email SMTP server. Dit probleem kan je oplossen door op het juiste wachtwoord in te voeren, dan het vakje "wachtwoord onthouden" aan te vinken, en dan dit antwoord te verzenden ("ENTER toets drukken?"). Let wel op: volgende parameters dienen allemaal op de juiste manier gedefinieerd te zijn: SMTP poort nummer, SMTP server naam, je gebruikersnaam en je gebruikers wachtwoord. Je poort nummer en SMTP servernaam kan je vinden op de telenet website.
Tarzan
Berichten: 259
Lid geworden op: 22 mei 2005, 20:57
Locatie: Vlaanderen
    Windows 10 Firefox

Re: Wachtwoord invullen

Bericht door Tarzan »

Geachte Heer Postelmans, Dank voor uw antwoord. Inderdaad, onoplettendheid van mijnentwege: 'wachtwoord onthouden' had ik telkens over het hoofd gezien. Mijn probleem is dus opgelost.
Gesloten