wachtwoord weg

Mozilla Thunderbird is het e-mailprogramma van Mozilla. Dit is gebaseerd op Mozilla MailNews. Met Lightning kun je hieraan een agenda toevoegen.
Gesloten
Mayke 31
Berichten: 3
Lid geworden op: 6 november 2021, 11:21
    Android Firefox

wachtwoord weg

Bericht door Mayke 31 »

mijn computer is gecrasht dus alle gegevens van windows zijn weg,evenals mozilla en mijn w.w. van mozilla thunderbird,ben nu met webmail bezig maar ik werk daar niet graag mee,kan iemand mij helpen om mozilla terug te installeren
Gebruikersavatar
nirwana
Beheerder
Berichten: 11528
Lid geworden op: 19 september 2003, 5:09
    Android Firefox
Contacteer:

Re: wachtwoord weg

Bericht door nirwana »

Mayke,

Allereerst welkom hier op het forum.

Heb je al wel weer Windows terug geïnstalleerd?

Daarna kun je dan Thunderbird weer downloaden en installeren.

En daarin een account aanmaken voor jouw mailadres.

PS: Ik weet niet hoe jouw computer gecrasht is en of je de gegevens op de harde schijf nog moet herstellen of zoiets. Ik ga er hier voor het gemak van uit dat dat niet nodig is.
Met vriendelijke groet,

Martijn
[ Mede-oprichter + webmaster MozBrowser | beheerder Startpagina's over freeware, GIMP, Mozilla en OpenOffice.org / LibreOffice, Ubuntu
Mayke 31
Berichten: 3
Lid geworden op: 6 november 2021, 11:21
    Windows 10 Chrome

Re: wachtwoord weg

Bericht door Mayke 31 »

windows is in de computerwinkel hersteld doch mijn bestanden zijn weg zoals foto,s -documenten evenals mozilla e mails,daarom dat ik het wachtwoord niet meer weet,en mozilla vraagt mijn e mail en eveneens mijn wachtwoord om in te loggen,daar zit bij mij het probleem.Met vriendelijke groeten
Gebruikersavatar
Mad Maks
Berichten: 1446
Lid geworden op: 7 oktober 2003, 16:58
Locatie: Luzy, france
    Macintosh Firefox
Contacteer:

Re: wachtwoord weg

Bericht door Mad Maks »

je wachtwoord voor je mail in thunderbird is dezelfde als die je bebruikt voor je webmail.

Groet
Tim Maks
Mayke 31
Berichten: 3
Lid geworden op: 6 november 2021, 11:21
    Windows 10 Chrome

Re: wachtwoord weg

Bericht door Mayke 31 »

Oke opgelost inderdaad wachtwoord is hetzelfde nogmaals bedankt voor de hulp. Mvg
Gesloten