Site (AudioTag) vraagt Ad-Blocker uit te schakelen, maar die onvindbaar.

Mozilla Firefox is de webbrowser van Mozilla. Volg in geval van problemen eerst onze standaard diagnose.
Plaats reactie
Ramses
Berichten: 28
Lid geworden op: 17 mei 2005, 14:21
    Linux Firefox

Site (AudioTag) vraagt Ad-Blocker uit te schakelen, maar die onvindbaar.

Bericht door Ramses »

Van een muziekstuk wil ik titel achterhalen op AudioTag. Ze vragen Ad-Blocker uit te schakelen, maar die zie ik niet terug in Add-ons.

Waar is het dan te vinden in Firefox?
Gebruikersavatar
nirwana
Beheerder
Berichten: 11528
Lid geworden op: 19 september 2003, 5:09
    Linux Firefox
Contacteer:

Re: Site (AudioTag) vraagt Ad-Blocker uit te schakelen, maar die onvindbaar.

Bericht door nirwana »

Ramses,

Firefox beschermt jouw privacy standaard al zo goed dat een website kan denken dat je een ad-blocker aan hebt staan.

Bij https://audiotag.info/ heb ik geprobeerd om de privacy-instellingen van Firefox aan te passen (cookies mogen, tracking mag, fingerprinting mag en zelfs cryptominers), maar zelfs als ik voor mijn gevoel alles uitschakel dan zie ik nog steeds de melding over de adblocker verschijnen. Ook heb ik de tracking-protection voor deze website uitgeschakeld, maar dat maakt nog geen verschil. Ik zie ook geen advertenties verschijnen, dus die melding klopt dan wel.

Gelukkig staat onder de melding op die website ook een I don't care-optie, dus dan moeten we die maar gebruiken.
Met vriendelijke groet,

Martijn
[ Mede-oprichter + webmaster MozBrowser | beheerder Startpagina's over freeware, GIMP, Mozilla en OpenOffice.org / LibreOffice, Ubuntu
corvl
Berichten: 944
Lid geworden op: 7 mei 2009, 1:21
    Linux Firefox

Re: Site (AudioTag) vraagt Ad-Blocker uit te schakelen, maar die onvindbaar.

Bericht door corvl »

Probeer de bescherming uit te schakelen en klik op het schildje links in de adresbalk.

Wat moet u doen als een website niet goed werkt
https://support.mozilla.org/nl/kb/enhan ... ox-desktop
Plaats reactie