koppeling niet actief

Mozilla Thunderbird is het e-mailprogramma van Mozilla. Dit is gebaseerd op Mozilla MailNews. Met Lightning kun je hieraan een agenda toevoegen.
Plaats reactie
slawomir
Berichten: 10
Lid geworden op: 10 november 2018, 17:58
    Windows 10 Firefox

koppeling niet actief

Bericht door slawomir »

koppelingen in mijn mails zijn niet actief. de mail doorgestuurd naar pc gmail en android app mail waar die daar wel acief zijn dwz ik kan die daar direct openen maar niet in tb. wat moet ik doen?
Gebruikersavatar
Mad Maks
Berichten: 1446
Lid geworden op: 7 oktober 2003, 16:58
Locatie: Luzy, france
    Macintosh Firefox
Contacteer:

Re: koppeling niet actief

Bericht door Mad Maks »

Hi
Kan je iets specifieker zijn. Als je klikt op een link gebeurt er helemaal niets terwijl je browser zou moeten openen? Welke thunderbird versie gebruik je en heb je het hier over dezelfde computer (windows 10) als waar je dit bericht mee geplaatst hebt?

groet
Tim Maks
slawomir
Berichten: 10
Lid geworden op: 10 november 2018, 17:58
    Windows 10 Firefox

Re: koppeling niet actief

Bericht door slawomir »

hi,ik gebruik w 10 en tb v.91.3.2 /32-bits/. ik kan niet op deze link klikken want deze is niet blauw dwz niet actief. wat grappig is als ik bv dezelfde mail verplaats naar concepten , daar is deze link wel blauw maar niet actief dwz wordt deze niet geopend in mijn firefox...groet slawomir
Gebruikersavatar
Mad Maks
Berichten: 1446
Lid geworden op: 7 oktober 2003, 16:58
Locatie: Luzy, france
    Macintosh Firefox
Contacteer:

Re: koppeling niet actief

Bericht door Mad Maks »

Hi

als je thunderbird opstart in de probleemoplossingsmodus, https://support.mozilla.org/nl/kb/de-pr ... hunderbird, heb je het probleem dan nog steeds?

groet
Tim Maks
slawomir
Berichten: 10
Lid geworden op: 10 november 2018, 17:58
    Windows 10 Firefox

Re: koppeling niet actief

Bericht door slawomir »

hi, of de link actief is of niet hangt af wie hem stuurt .ik heb wat getest: als ik aan mijzelf stuur vanuit android of firefox de link is goed..een paar vrienden gevraagd- van sommige is de link ok van andere niet. het is dus technisch interessant waarom tb erkent ze helemaal niet wat wel netjes gebeurt in gmail of android. Probleemoplossingsmodus ga ik niet uitvoeren - vrees dat ik huidige instellingen kwijt ben ,plus het is niet zeker of dit helpt... gelukkig maar zoveel van die slechte links krijg ik niet..bedankt voor je hulp ,mvg slawomir
Gebruikersavatar
nirwana
Beheerder
Berichten: 11528
Lid geworden op: 19 september 2003, 5:09
    Android Firefox
Contacteer:

Re: koppeling niet actief

Bericht door nirwana »

Slawomir,

Ik wil hier graag aan toevoegen dat de probleemoplossingsmodus vooral bedoeld is om Thunderbird op te starten zonder aanpassingen van jouw kant, zoals addons (extensies en thema's) of aangepaste instellingen.

Dan kun je zien hoe het in de zoveel mogelijk standaard-versie van Thunderbird werkt.

Je kunt die speciaal opgestarte Thunderbird altijd afsluiten en daarna start Thunderbird weer op zoals je gewend bent.

Als het goed werkt in die speciale modus dan kun je vervolgens in jouw eigen Thunderbird ook extensies uitschakelen om te zien of het daar beter van wordt.
Met vriendelijke groet,

Martijn
[ Mede-oprichter + webmaster MozBrowser | beheerder Startpagina's over freeware, GIMP, Mozilla en OpenOffice.org / LibreOffice, Ubuntu
Gebruikersavatar
Pettic
Berichten: 3828
Lid geworden op: 28 november 2004, 11:45
Locatie: Rotterdam
    Windows 10 Firefox

Re: koppeling niet actief

Bericht door Pettic »

Wat ook nog wel eens wil helpen is om in de Windows-instellingen het standaardprogramma voor de koppelingen te veranderen naar bijvoorbeeld Edge. Probeer dan nog eens in Thunderbird een link te openen.
Weet je zeker dat je anti-virusprogramma geen roet in het eten gooit?
Windows; Firefox; Thunderbird
Plaats reactie