Ineens kan ik mijn ingekomen mails niet meer lezen; mijn email-account zit op slot.
(email-icoontje laat ook een slotje zien.)
De serverinstellingen staan allemaal goed
Nieuwe mails kunnen wel worden gelezen; oude mails, tot en met twee uur geleden, zijn verborgen.
Iemand de gouden tip?
Slotje op account
- Pettic
- Berichten: 3828
- Lid geworden op: 28 november 2004, 11:45
- Locatie: Rotterdam
Re: Slotje op account
Het lijkt er op dat je encryptie niet overeen komt met die van je provider. Je hebt bijvoorbeeld SSL/TLS ingesteld en het moet STARTTLS zijn of iets anders.
Waarschijnlijk gebruik je het IMAP-protocol waarbij dus de berichten op de server blijven staan en zonder verbinding zie je geen berichten.
Kijk eens in je webmail of je de oude berichten wel ziet.
Waarschijnlijk gebruik je het IMAP-protocol waarbij dus de berichten op de server blijven staan en zonder verbinding zie je geen berichten.
Kijk eens in je webmail of je de oude berichten wel ziet.
Windows; Firefox; Thunderbird
- nirwana
- Beheerder
- Berichten: 11528
- Lid geworden op: 19 september 2003, 5:09
- Contacteer:
Re: Slotje op account
Dat slotje zou alleen op versleuteling van de verbinding moeten duiden, dus dat zou geen kwaad moeten doen: https://support.mozilla.org/bm/questions/1091005
Als Thunderbird niet alle mails toont, controleer dan in het menu of je daar een bepaalde optie hebt aangevinkt die dat kan verklaren.
Boven de berichten zit ook nog een Quick filter-balk waarmee bijvoorbeeld alleen ongelezen berichten getoond kunnen worden : https://www.pcworld.com/article/460596/ ... sages.html
Als Thunderbird niet alle mails toont, controleer dan in het menu of je daar een bepaalde optie hebt aangevinkt die dat kan verklaren.
Boven de berichten zit ook nog een Quick filter-balk waarmee bijvoorbeeld alleen ongelezen berichten getoond kunnen worden : https://www.pcworld.com/article/460596/ ... sages.html
Met vriendelijke groet,
Martijn
[ Mede-oprichter + webmaster MozBrowser | beheerder Startpagina's over freeware, GIMP, Mozilla en OpenOffice.org / LibreOffice, Ubuntu
Martijn
[ Mede-oprichter + webmaster MozBrowser | beheerder Startpagina's over freeware, GIMP, Mozilla en OpenOffice.org / LibreOffice, Ubuntu
-
- Berichten: 2
- Lid geworden op: 24 januari 2022, 12:10
Re: Slotje op account
Dank allen!
Probleem is gevonden.
Had niets met het slotje te maken...
Door een onhandige manier van vervoeren waren er enige toetsen ingedrukt waardoor alle mails naar de prullenbak werden gestuurd.
Heb inmiddels alles weer terug; met excuus voor mijn dommigheid
Probleem is gevonden.
Had niets met het slotje te maken...
Door een onhandige manier van vervoeren waren er enige toetsen ingedrukt waardoor alle mails naar de prullenbak werden gestuurd.
Heb inmiddels alles weer terug; met excuus voor mijn dommigheid
- Pettic
- Berichten: 3828
- Lid geworden op: 28 november 2004, 11:45
- Locatie: Rotterdam
Re: Slotje op account
In ieder geval goed dat je het gevonden hebt, een mechanisch probleem dus. Daar denk je nooit aan.
Windows; Firefox; Thunderbird