windows 11 aanvaard thunderbird niet

Mozilla Thunderbird is het e-mailprogramma van Mozilla. Dit is gebaseerd op Mozilla MailNews. Met Lightning kun je hieraan een agenda toevoegen.
Plaats reactie
babelut
Berichten: 85
Lid geworden op: 2 november 2007, 20:57
Locatie: Edegem
    Windows 10 Chrome

windows 11 aanvaard thunderbird niet

Bericht door babelut »

Goedemiddag, mijn scherm van de laptop was stuk , laten vervangen , en raar nu staat er windows 11 op grrr!
Even weer anders , maar het enigste dat ik niet kan oplossen is ...indien ik een foto,een document op gelijk wat van uit mijn verkenner , probeer door te sturen , via mij mailprogramma thunderbird, lukt dit niet , ik kan niet in de apps thunderbird vinden en aanvinken als standaardmail

Indien ik iets wil doorsturen komt steeds windows mail erop en die wil ik niet gebruiken , vroeger vinkte je aan wat je wilde doorsturen en klaar , het stond in de te versturen mail , klaar om te versturen , wie kan helpen , met dank

Ik kan nu natuurlijk wel eerst in thunderbird een mail openen en dan als bijlage de documenten of foto's doorsturen
Gebruikersavatar
Pettic
Berichten: 3828
Lid geworden op: 28 november 2004, 11:45
Locatie: Rotterdam
    Android Firefox

Re: windows 11 aanvaardt thunderbird niet

Bericht door Pettic »

Laatst gewijzigd door Pettic op 7 mei 2022, 22:51, 1 keer totaal gewijzigd.
Windows; Firefox; Thunderbird
babelut
Berichten: 85
Lid geworden op: 2 november 2007, 20:57
Locatie: Edegem
    Windows 10 Chrome

Re: windows 11 aanvaard thunderbird niet

Bericht door babelut »

Bedankt voor je antwoord, maar alles staat zo genoteerd, het probleem is echter ga naar mijn afbeeldingen , vink foto's aan die ik wil doorsturen naar mijn mail (thunderbird) ...vroeger opende die bijlages of foto's dus in een nieuwe mail , echter nu niet , deze gaan naar microsoft mail , die ik niet gebruik en wil gebruiken , vroeger kon je thunderbird standaardmailprogramma aangeven en nu niet meer , staat niet meer tussen de apps , waar je keuze hebt welk mailprogramma je wil gebruiken
Dus windows 11 aanvaard thunderbird volgens mij niet om bijlage's door te sturen ,
grtjs
Plaats reactie