mails zijn niet te lezen

Mozilla Thunderbird is het e-mailprogramma van Mozilla. Dit is gebaseerd op Mozilla MailNews. Met Lightning kun je hieraan een agenda toevoegen.
Plaats reactie
Els-T
Berichten: 2
Lid geworden op: 6 november 2022, 12:02
    Windows 7 Firefox

mails zijn niet te lezen

Bericht door Els-T »

Dag,
Sinds een van de vorige updates van Thunderbird krijg ik mijn mails niet meer goed binnen.
Hij is een hele tijd bezig met het binnenhalen van de lijst, die staat er dan netjes, maar als ik een mail aanklik blijft het deel van het venster waar ik normaal de mail kan lezen leeg.
Soms kan ik wel even de mail lezen, maar dan na 2 of 3 mailtjes werkt het niet meer.
Ook heb ik een paar keer een foutmelding gekregen over maximum aantal verbinden, maar die heb ik nu niet, dus de precieze tekst weet ik niet meer.
Ik heb dit al een week of 2. Ik heb inmiddels ook alweer een nieuwe update, ik dacht: misschien werkt het nu wel weer, maar helaas niet.
Het ligt volgens mij in elk geval niet aan mijn provider, want ik heb accounts bij 2 verschillende providers, en die werken allebei niet meer, terwijl van beide de webmail wel prima werkt.
Ik hoop dat hier iemand mij verder kan helpen (rondzoeken op internet heeft me nog niet echt wijzer gemaakt).
Gebruikersavatar
Mad Maks
Berichten: 1446
Lid geworden op: 7 oktober 2003, 16:58
Locatie: Luzy, france
    Windows 10 Firefox
Contacteer:

Re: mails zijn niet te lezen

Bericht door Mad Maks »

Hi

Kijk eens of mappen comprimeren helpt, https://support.mozilla.org/nl/kb/mappen-comprimeren

succes
Tim Maks
Els-T
Berichten: 2
Lid geworden op: 6 november 2022, 12:02
    Windows 7 Firefox

Re: mails zijn niet te lezen

Bericht door Els-T »

Ik heb gecomprimeerd, maar dit helpt niet. Of in elk geval, ik heb het aangeklikt, maar of er iets gebeurde weet ik niet. Normaliter krijg je dan toch een schermpje? Nu zag ik helemaal niets gebeuren.
Ik kreeg wel weer een foutmelding, volgens mij weer over aantal verbindingen. (maar dat weet ik niet zeker, want ik heb de melding per ongeluk weggeklikt)
Hij is nu ook weer heel lang bezig met berichten downloaden ("bericht x van y naar postvak in downloaden" in de statusbalk).

Maar de mailtjes zijn dus nog steeds niet te openen.
Plaats reactie