Filters

Hier kun je je opmerkingen over de Nederlandse Thunderbird-vertaling kwijt.
Plaats reactie
Gijs
Berichten: 296
Lid geworden op: 15 november 2004, 20:49
    unknown unknown

Filters

Bericht door Gijs »

Hallo

Ik heb twee vragen mbt filters:

1. Bij het updaten van 0.8 NL naar 0.9 NL ben ik alle filterinstellingen kwijtgeraakt. Hoe kan ik dat een volgend keer voorkomen.

2. De filter instellingen werken bij mij niet goed. Alles komt standaard binnen in "Postvak In". Als ik dan via Extra naar filters ga en het betreffende filter selecteer en de toets "Pas nu toe" aanklik worden de berichten alsnog in het gewenste vak geplaatst.


mvrgr

Gijs
Gast
    unknown unknown

Re: Filters

Bericht door Gast »

Gijs schreef:Hallo

Ik heb twee vragen mbt filters:

1. Bij het updaten van 0.8 NL naar 0.9 NL ben ik alle filterinstellingen kwijtgeraakt. Hoe kan ik dat een volgend keer voorkomen.

2. De filter instellingen werken bij mij niet goed. Alles komt standaard binnen in "Postvak In". Als ik dan via Extra naar filters ga en het betreffende filter selecteer en de toets "Pas nu toe" aanklik worden de berichten alsnog in het gewenste vak geplaatst.


mvrgr

Gijs
ja dit heb ik ook!
maar helaas geen antwoord..... :cry:

Edit door sc00zy: Quote aangepast :)
Gebruikersavatar
ByteWarrior
Berichten: 3825
Lid geworden op: 15 oktober 2003, 14:56
Locatie: Tielt-Winge, België
    unknown unknown
Contacteer:

Re: Filters

Bericht door ByteWarrior »

Gijs schreef:1. Bij het updaten van 0.8 NL naar 0.9 NL ben ik alle filterinstellingen kwijtgeraakt. Hoe kan ik dat een volgend keer voorkomen.
Een backup maken met MozBackup. Deze neemt je filterinstellingen ook mee. Als er dan iets misgaat, kun je de backup over je nieuwe (of oude) profiel plaatsen.
2. De filter instellingen werken bij mij niet goed. Alles komt standaard binnen in "Postvak In". Als ik dan via Extra naar filters ga en het betreffende filter selecteer en de toets "Pas nu toe" aanklik worden de berichten alsnog in het gewenste vak geplaatst.
Bedoel je dat de filter niets automatisch toegepast worden? Staan de filterinstellingen dan wel juist?
Plaats reactie