Importeren uit Mozilla 1.6 naar Firefox.

Mozilla Firefox is de webbrowser van Mozilla. Volg in geval van problemen eerst onze standaard diagnose.
Plaats reactie
Tux Brothers
Berichten: 16
Lid geworden op: 20 januari 2004, 10:18
    unknown unknown

Importeren uit Mozilla 1.6 naar Firefox.

Bericht door Tux Brothers »

Hey beste vossen broeders :wink:
Deze Pinguin heeft een vraagje, ik las net op de site dat er nu een importeer functie is gekomen waar ik heel graag gebruik van zou willen maken.
Werkt dit echt ?
Groetjes Gerard

www.mandrakeclub.nl
Gebruikersavatar
ByteWarrior
Berichten: 3825
Lid geworden op: 15 oktober 2003, 14:56
Locatie: Tielt-Winge, België
    unknown unknown
Contacteer:

Bericht door ByteWarrior »

Daar kom je natuurlijk het best achter door het gewoon uit te proberen ;-) .

Persoonlijk zou ik nog enkel dagen/weken wachten zodat de ontwikkelaars de tijd hebben om alles op punt te stellen. Het duurt meestal wel een tijdje voor alle fouten eruit zijn. Je kan natuurlijk wel tot de gelukkigen behoren bij wie het perfect werkt!
Gebruikersavatar
nirwana
Beheerder
Berichten: 11528
Lid geworden op: 19 september 2003, 5:09
    unknown unknown
Contacteer:

Bericht door nirwana »

ByteWarrior schreef:Persoonlijk zou ik nog enkel dagen/weken wachten zodat de ontwikkelaars de tijd hebben om alles op punt te stellen. Het duurt meestal wel een tijdje voor alle fouten eruit zijn. Je kan natuurlijk wel tot de gelukkigen behoren bij wie het perfect werkt!
Zo is er gisteren nog een foutje uit gehaald, want de import van IE-instellingen geschiedde helemaal niet. Maar ik mag aannemen dat een Mozilla-ontwikkelaar eerst test of de import van een Netscape-profiel goed werkt. Netscape lijkt immers veel op Mozilla, dus zou het eenvoudigst moeten zijn. Ik zou dan ook verwachten dat die import goed zou moeten gaan. En iemand moet de eerst zijn die het uitprobeert. We zijn benieuwd naar jouw ervaringen (doch gaan er stiekem vanuit dat het importeren slaagt).
Met vriendelijke groet,

Martijn
[ Mede-oprichter + webmaster MozBrowser | beheerder Startpagina's over freeware, GIMP, Mozilla en OpenOffice.org / LibreOffice, Ubuntu
Tux Brothers
Berichten: 16
Lid geworden op: 20 januari 2004, 10:18
    unknown unknown

Bericht door Tux Brothers »

Sjit, waarom ben ik altijd eerste ?? :?
Ga de gok toch wagen, gisteren heb ik al mn mail instellingen al overgezet van Mozilla mail naar Thunderbird dat werkte iig goed.
Stay tuned....
Groetjes Gerard

www.mandrakeclub.nl
Tux Brothers
Berichten: 16
Lid geworden op: 20 januari 2004, 10:18
    unknown unknown

Bericht door Tux Brothers »

OK, het kan dus :wink:
Je gooit de oude directory weg en je pakt de nieuwe uit, je start Firefox en je importeerd alles, je gooit de nieuwe map weer weg en je installeerd de stable versie weer.
Het lijkt dan of hij niet gedaan heeft omdat in je toolbar de links weg zijn echter als je in je bookmarks staan dan zijn die allemaal netjes over gezet, ook de wchtwoorden heeft ie mee overgenomen :D
Groetjes Gerard

www.mandrakeclub.nl
Plaats reactie