Datumformaat

Hier vind je nieuws over updates met betrekking tot de website. Ook kun je hier suggesties plaatsen.
Plaats reactie
Gebruikersavatar
ByteWarrior
Berichten: 3825
Lid geworden op: 15 oktober 2003, 14:56
Locatie: Tielt-Winge, België
    unknown unknown
Contacteer:

Datumformaat

Bericht door ByteWarrior »

Het viel mij net op dat het formaat voor de commentaren op de voorpagina in het mm/dd/jjjj staat. Dit formaat is misschien leuk voor Amerikanen, maar ik verkies toch dd/mm/jjjj.

De meeste verwarring is er als het dagnummer <12. Bijvoorbeeld 03/06/2004. Je kan hier niet zien welk formaat er gebruikt wordt. Het kan 3 juni zijn of 6 maart (natuurlijk weet iedereen hier dat het 6 maart moet zijn).
Gebruikersavatar
nirwana
Beheerder
Berichten: 11528
Lid geworden op: 19 september 2003, 5:09
    unknown unknown
Contacteer:

Bericht door nirwana »

Bedankt voor deze opmerking. Ik ben er gelijk in gedoken om te zien of het aangepast kan worden. Maar als het op de voorpagina aangepast kan worden, dan moet dat hier natuurlijk ook mogelijk zijn...

Nu moet het beter zijn. De datum-weergave is nu gewijzigd van het standaard-formaat in een custom formaat.

Gisteren had ik de kleur van de commentaren veranderd om zo de link naar het profiel daarin eindelijk beter te laten uitkomen. En nu valt opeens het formaat van het timestamp jou op. Puur toeval ? Of is het nu gewoon beter zichtbaar ?
Met vriendelijke groet,

Martijn
[ Mede-oprichter + webmaster MozBrowser | beheerder Startpagina's over freeware, GIMP, Mozilla en OpenOffice.org / LibreOffice, Ubuntu
Gebruikersavatar
ByteWarrior
Berichten: 3825
Lid geworden op: 15 oktober 2003, 14:56
Locatie: Tielt-Winge, België
    unknown unknown
Contacteer:

Bericht door ByteWarrior »

nirwana schreef:Bedankt voor deze opmerking.
Geen probleem :-)
nirwana schreef:Gisteren had ik de kleur van de commentaren veranderd om zo de link naar het profiel daarin eindelijk beter te laten uitkomen. En nu valt opeens het formaat van het timestamp jou op. Puur toeval ? Of is het nu gewoon beter zichtbaar ?
Waarschijnlijk het tweede. Nu de tekst beter zichtbaar is, kan je de datum gewoon makkelijker herkennen.
Plaats reactie