Thema's installeren lukt niet

Hier kun je je opmerkingen over de Nederlandse Thunderbird-vertaling kwijt.
Plaats reactie
ReTeP
Berichten: 39
Lid geworden op: 6 december 2004, 11:20
Locatie: Twello
    unknown unknown

Thema's installeren lukt niet

Bericht door ReTeP »

Op de volgende manieren heb ik thema's in TB willen installeren:
  • 1. Ik haal ze binnen via FirFox en dan in TB via EXTRA >> THEMA'S >> INSTALLEREN
    2. Thema (JAR) Oppakken en in het linkervenster van Thema-overzicht droppen
Maar wat ik ook doe ik krijg geen thema's geinstalleerd? Is dit misschien een (bekende) bug of doe ik wat fout?
Ik maak gebruik van TB 1.0 -NL[/b]
----------------------
ReTeP
Gebruikersavatar
Mad Maks
Berichten: 1446
Lid geworden op: 7 oktober 2003, 16:58
Locatie: Luzy, france
    unknown unknown
Contacteer:

Re: Thema's installeren lukt niet

Bericht door Mad Maks »

ReTeP schreef:Op de volgende manieren heb ik thema's in TB willen installeren:
  • 1. Ik haal ze binnen via FirFox en dan in TB via EXTRA >> THEMA'S >> INSTALLEREN
    2. Thema (JAR) Oppakken en in het linkervenster van Thema-overzicht droppen
Maar wat ik ook doe ik krijg geen thema's geinstalleerd? Is dit misschien een (bekende) bug of doe ik wat fout?
Ik maak gebruik van TB 1.0 -NL[/b]
wanneer heb jij TB geinstalleerd (oftewel heb je misschien een eerste versie van TB 1.0) Er heeft namelijk een fout in de themabeheer gezeten waardoor het installeeren niet werkt. deze versie met die fout heeft even op internet gestaan.

Groet

MM

p.s. je bent toch niet vergeten om op het nieuwe thema te klikken en te kiezen voor gebruik dit thema en daarna een herstart.
ReTeP
Berichten: 39
Lid geworden op: 6 december 2004, 11:20
Locatie: Twello
    unknown unknown

Bericht door ReTeP »

De herstart van TB is me bekend :lol: maar ik weet niet of ik een vroege versie heb. Als ik bij versie-info kijk dan zie ik dit staan: Versie 1.0 (20041206). Is dat de bewuste versie? Ik herinner me nu wel dat deze versie oorspronkelijke engels was waarbij ik de NL-taalbestand als extensie heb geinstalleerd
----------------------
ReTeP
Gebruikersavatar
Gert-Paul
Berichten: 2358
Lid geworden op: 4 maart 2004, 17:48
    unknown unknown
Contacteer:

Bericht door Gert-Paul »

Dat geeft de Thunderbird versie aan. Hier is het eerder belangrijk van welke datum het taalpakket is. De juiste versie is die van 09-12 en die kun je zien via Extra > Extensies.
Het nieuwste taalpakket is te downloaden van http://thunderbird.mozbrowser.nl/index.php?a=download
Plaats reactie