Links op de frontpage dood

Hier vind je nieuws over updates met betrekking tot de website. Ook kun je hier suggesties plaatsen.
Plaats reactie
Koraalduivel
Berichten: 36
Lid geworden op: 21 oktober 2003, 22:04
Locatie: Zoetermeer
    unknown unknown
Contacteer:

Links op de frontpage dood

Bericht door Koraalduivel »

Hoi,

Alle links op de frontpage werken niet. Ze verwijzen namelijk naar:

Code: Selecteer alles

http://www.mozbrowser.nl/ <br />http://www.domein.net
Gebruikersavatar
nirwana
Beheerder
Berichten: 11528
Lid geworden op: 19 september 2003, 5:09
    unknown unknown
Contacteer:

Bericht door nirwana »

Ik zou niet weten welke links je bedoelt. Alle links die ik ben tegengekomen zien er normaal uit. Wel zijn de links vandaag aangepast (o.a. MozFront-link), dus misschien heb je daar even last van gehad ?

Wel heb ik een link in een nieuwsbericht aangepast, dus misschien bedoelde je die.

Groeten,

Martijn
Koraalduivel
Berichten: 36
Lid geworden op: 21 oktober 2003, 22:04
Locatie: Zoetermeer
    unknown unknown
Contacteer:

Bericht door Koraalduivel »

nirwana schreef:Ik zou niet weten welke links je bedoelt. Alle links die ik ben tegengekomen zien er normaal uit. Wel zijn de links vandaag aangepast (o.a. MozFront-link), dus misschien heb je daar even last van gehad ?

Wel heb ik een link in een nieuwsbericht aangepast, dus misschien bedoelde je die.

Groeten,

Martijn
Dit was zo bij het nieuws over promozilla. Maar dit is bijvoorbeeld ook het geval bij Mozilla Firebird 0.7.1 verschenen voor MacOS X.
Die link verwijst naar:

Code: Selecteer alles

http://www.mozbrowser.nl/%3Cbr%20/%3Eftp://ftp.mozilla.org/pub/mozilla.org/firebird/releases/0.7.1/firebird-0.7.1-mac.dmg.gz
Er is een klein foutje in het forum geslopen. Iedereen die lid is van de groep beheerders heeft modrechten, maar iedereen kan ook lid worden van de beheerdersgroep omdat de groep geen gesloten groep is.
Dit is een open groep, klik om lid te worden
Gebruikersavatar
nirwana
Beheerder
Berichten: 11528
Lid geworden op: 19 september 2003, 5:09
    unknown unknown
Contacteer:

Bericht door nirwana »

En ook die link heb ik aangepast. Weer bedankt voor het vermelden...
Gebruikersavatar
nirwana
Beheerder
Berichten: 11528
Lid geworden op: 19 september 2003, 5:09
    unknown unknown
Contacteer:

Bericht door nirwana »

Koraalduivel schreef:Er is een klein foutje in het forum geslopen. Iedereen die lid is van de groep beheerders heeft modrechten, maar iedereen kan ook lid worden van de beheerdersgroep omdat de groep geen gesloten groep is.
Dit is een open groep, klik om lid te worden
Oeps, inderdaad een foutje. Ik wist niet wat een open groep was. Ik dacht dat ik daaraan dan later mensen kon toevoegen. Het was natuurlijk niet de bedoeling dat anderen zich daar vervolgens ook aan toe konden voegen. Hartelijk dank voor het opmerkzaam maken.
Inmiddels zou dit nu opgelost moeten zijn. Ter info: voor de zekerheid heb ik er maar een Verborgen Groep van gemaakt.
Met vriendelijke groet,

Martijn
[ Mede-oprichter + webmaster MozBrowser | beheerder Startpagina's over freeware, GIMP, Mozilla en OpenOffice.org / LibreOffice, Ubuntu
Plaats reactie