d/t-foutje in dialoog-venster

Hier kun je je opmerkingen over de Nederlandse Thunderbird-vertaling kwijt.
Plaats reactie
Gebruikersavatar
nirwana
Beheerder
Berichten: 11528
Lid geworden op: 19 september 2003, 5:09
    unknown unknown
Contacteer:

d/t-foutje in dialoog-venster

Bericht door nirwana »

Hallo,

Gisteren ontdekte ik in de vertaling van Thunderbird nog een klein foutje. Ik wilde de antispam-mogelijkheden van Thunderbird eens bekijken. Vervolgens kreeg ik eerst een venstertje dat iets uitlegde over het proces. En in dat venster was het tweede woord verkeerd gespeld. Vraag me even niet wat dat woord precies was, maar het eindigt op een d en had op een t moeten eindigen (de welbekende 'stam+t'-regel).
Met vriendelijke groet,

Martijn
[ Mede-oprichter + webmaster MozBrowser | beheerder Startpagina's over freeware, GIMP, Mozilla en OpenOffice.org / LibreOffice, Ubuntu
Gebruikersavatar
Mad Maks
Berichten: 1446
Lid geworden op: 7 oktober 2003, 16:58
Locatie: Luzy, france
    unknown unknown
Contacteer:

Re: d/t-foutje in dialoog-venster

Bericht door Mad Maks »

nirwana schreef:Hallo,

Gisteren ontdekte ik in de vertaling van Thunderbird nog een klein foutje. Ik wilde de antispam-mogelijkheden van Thunderbird eens bekijken. Vervolgens kreeg ik eerst een venstertje dat iets uitlegde over het proces. En in dat venster was het tweede woord verkeerd gespeld. Vraag me even niet wat dat woord precies was, maar het eindigt op een d en had op een t moeten eindigen (de welbekende 'stam+t'-regel).
lekker duidelijk :D ik zal er naar gaan kijken.

groet

MM
p.s. bedankt voor de opmerking, ik zie het niet meer :-)
Gebruikersavatar
nirwana
Beheerder
Berichten: 11528
Lid geworden op: 19 september 2003, 5:09
    unknown unknown
Contacteer:

Bericht door nirwana »

Je bedoelt dat ik een probleem heb gemeld dat reeds was opgelost ?
Nou ja, in elk geval blij dat het iemand anders ook al was opgevallen...
Met vriendelijke groet,

Martijn
[ Mede-oprichter + webmaster MozBrowser | beheerder Startpagina's over freeware, GIMP, Mozilla en OpenOffice.org / LibreOffice, Ubuntu
Gebruikersavatar
Mad Maks
Berichten: 1446
Lid geworden op: 7 oktober 2003, 16:58
Locatie: Luzy, france
    unknown unknown
Contacteer:

Bericht door Mad Maks »

nirwana schreef:Je bedoelt dat ik een probleem heb gemeld dat reeds was opgelost ?
Nou ja, in elk geval blij dat het iemand anders ook al was opgevallen...
nee :-) IK zie het niet meer, die kleine foutjes! dus ik stel het erg op prijs dat er anderen het melden!!!

Groet

MM
Plaats reactie