startpagina.nl probleem

Mozilla Firefox is de webbrowser van Mozilla. Volg in geval van problemen eerst onze standaard diagnose.
Plaats reactie
cat
Berichten: 29
Lid geworden op: 7 maart 2004, 1:09
    unknown unknown

startpagina.nl probleem

Bericht door cat »

Ik heb een probleempje met et openen van links op (dochters van) www.startpagina.nl

Ik heb de extensie Tabbrowser Extensions geïnstalleerd, omdat ik graag browse met alle tabs in 1 Firefox scherm. Als ik op een link klik op een startpagina-pagina ( :P ), opent er een nieuwe tab, maar zonder inhoud. Het lijkt ineens te stoppen. Een nieuwe tab is wat ik wil, maar dan graag met de gevraagde site.

Met de extensie uitgeschakeld, wordt er een nieuw firefox-scherm geopend en dat wil ik niet, ook al krijg ik dan wel de gewenste pagina.
Heeft iemand toevallig de Tabbrowser Extensions en geen probleem met www.startpagina.nl?
cat
Berichten: 29
Lid geworden op: 7 maart 2004, 1:09
    unknown unknown

Bericht door cat »

De logica ontgaat mij echt helemaal, maar het zal wel een combinatie van veel instellingen zijn. 't Is gelukt:
Bij de opties van de tabbrowsers extension, moest ik een vinkje zetten voor "Open new tabs instead of windows for windows opened by javascript". Tot zover logisch, maar dit was niet voldoende. Vervolgens moest ik achter deze instelling op exceptions klikken en aangeven dat elk internetadres met "pagina.nl" wel een popupscherm mag lanceren (?!). Dit werkt dan ineens wel, en de link wordt gewoon in een nieuwe tab geopend. :roll:

Wel makkelijk, zelf je problemen oplossen :D
Gebruikersavatar
nirwana
Beheerder
Berichten: 11528
Lid geworden op: 19 september 2003, 5:09
    unknown unknown
Contacteer:

Bericht door nirwana »

Zelf bezoek ik vaak startpagina's (eigenlijk nooit startpagina.nl, maar wel veel onderliggende dochterpagina's) met Firefox en ook de TBE-extensie gebruik ik nogal eens in Firefox-installaties. Er is mij niets van bekend dat je zoveel aan je instellingen moet wijzigen alvorens het werkend te krijgen.

Maar ik ben blij dat je het alsnog zelf hebt kunnen oplossen en de oplossing ook hier plaatst. Mocht iemand hier nog eens problemen mee krijgen, dan kan dit een mogelijke oplossing vormen.
Met vriendelijke groet,

Martijn
[ Mede-oprichter + webmaster MozBrowser | beheerder Startpagina's over freeware, GIMP, Mozilla en OpenOffice.org / LibreOffice, Ubuntu
Plaats reactie