Sugestie ?!?

Dit forum is voor Mozilla Sunbird, Lightning en Calendar. Dit zijn de agenda-toepassingen van Mozilla. Zie het Calendar-project voor meer info.
Plaats reactie
Collen
Berichten: 6
Lid geworden op: 13 januari 2005, 9:45
Locatie: Nederland, EU
    unknown unknown

Sugestie ?!?

Bericht door Collen »

Weetje ik zou het wel makkelijk vinden als er een 'tabbed agenda' funktie in de calender/sunbird zou zitten.

dat je voor elke agenda die je in sunbird beheerd een apparte tab hebt.!
nu heb je alle agenda's door elkaar heen en moet je voor elk event de agenda kiezen ed. ?

weet niet waar je evt. verzoekje naar toe kan mailen of posten.?

Gr. Collen
Fedde
Berichten: 32
Lid geworden op: 16 januari 2005, 1:28
    unknown unknown

Re: Sugestie ?!?

Bericht door Fedde »

Collen schreef:dat je voor elke agenda die je in sunbird beheerd een apparte tab hebt.! nu heb je alle agenda's door elkaar heen en moet je voor elk event de agenda kiezen ed. ?
Ik vind dat juist wel handig dat die tabs er wél zijn: als je de linkersplit naar rechts schuift verschijnt vanzelf een overzicht van de agenda's. Je vinkt aan welke je wilt zijn en welke niet, verder is de (blauw) geselecteerde agenda geactiveerd voor notities. In feite dezelfde logica als bij grafische programma's waar je met 'layers' werkt. Zo heb ik een agenda "verjaardagen", vakanties, vaste vergaderdata, en eentje voor alles wat adhoc is (want dat zijn de afspraken die ik altijd dreig te vergeten). Maar dat er nog een beetje aan Sunbird gesleuteld moet worden voordat het echt op FX en TB niveau is, is duidelijk.
Plaats reactie