Printen van agenda

Dit forum is voor Mozilla Sunbird, Lightning en Calendar. Dit zijn de agenda-toepassingen van Mozilla. Zie het Calendar-project voor meer info.
Plaats reactie
Fedde
Berichten: 32
Lid geworden op: 16 januari 2005, 1:28
    unknown unknown

Printen van agenda

Bericht door Fedde »

Sunbird geeft van die mooie agenda's met kleur en al. Hoe krijg ik dat naar m'n printer? ALs ik via FX probeer te printen krijg ik een melding "not supported". Mis ik een extensie? Niks gevonden bij MozB.
Gebruikersavatar
Gert-Paul
Berichten: 2358
Lid geworden op: 4 maart 2004, 17:48
    unknown unknown
Contacteer:

Bericht door Gert-Paul »

Vanuit de Firefox extensie kun je idd niet printen, dit kan vanuit Sunbird zelf wel. Dit is alleen wel erg simpel en niet zo gekleurd als je de kalender normaal ziet.
Als je de kalender op die manier wiltl afdrukken moet je via (Alt) + PrintScreen een schermafbeelding maken die je dan later in een beeldbewerkingsprogramma (zelf Paint voldoet in dit geval) kunt afdrukken.
Fedde
Berichten: 32
Lid geworden op: 16 januari 2005, 1:28
    unknown unknown

Bericht door Fedde »

Gert-Paul schreef:Vanuit de Firefox extensie kun je idd niet printen, dit kan vanuit Sunbird zelf wel. Dit is alleen wel erg simpel en niet zo gekleurd als je de kalender normaal ziet.
Als je de kalender op die manier wiltl afdrukken moet je via (Alt) + PrintScreen een schermafbeelding maken die je dan later in een beeldbewerkingsprogramma (zelf Paint voldoet in dit geval) kunt afdrukken.

Ha, maar terug naar het screendumpen bedoel ik natuurlijk niet. Bovendien wil ik ook naar pdf kunnen printen. Het komt wel een keer, is niet broodnodig.
Plaats reactie