testers gezocht

Hier kun je je opmerkingen over de Nederlandse Thunderbird-vertaling kwijt.
Plaats reactie
Gebruikersavatar
Mad Maks
Berichten: 1446
Lid geworden op: 7 oktober 2003, 16:58
Locatie: Luzy, france
    unknown unknown
Contacteer:

testers gezocht

Bericht door Mad Maks »

Voor build 20040323 is er nu een taalpakket beschikbaar op http://thunderbirdnl.mozdev.org

Graag op/aanmerkingen melden in het forum of op de nieuwslijst.
Verder ben ik nog steeds opzoek naar een Mac gebruiker die de boel wilt testen.

Met z'n allen maken we het beter!!

Groet

MM
Gebruikersavatar
nirwana
Beheerder
Berichten: 11528
Lid geworden op: 19 september 2003, 5:09
    unknown unknown
Contacteer:

Re: testers gezocht

Bericht door nirwana »

Mad Maks schreef:Verder ben ik nog steeds opzoek naar een Mac gebruiker die de boel wilt testen.
Anders zou ik zeggen: stel deze vraag eens expliciet in een Mac-forum. Wat te denken van MacFreak.nl: http://macfreak.nl/cgi-bin/forums/forum.cgi

Je mag toch aannemen dat daar wel iemand tussen zit die:
a) een Mac thuis heeft staan (ook nog met de juiste OS-versie voor het geval Thunderbird bijvoorbeeld alleen op MacOS 10.x ofzoiets draait)
b) een nieuwe mail-client wil uitproberen

Mogelijk krijg je daardoor zelfs nieuwe gebruikers op het MacOS-platform. Zo kun je er ook achter komen hoe Thunderbird zich onder MacOS verhoudt tot andere mail-applicaties voor de Mac. Volgens mij heeft Microsoft daar ook het nodige marktaandeel met hun Entourage-product: http://www.microsoft.com/mac/products/e ... ragex.aspx

En je hebt al een tester voor BeOS/Zeta en OS/2 of doe je die testen doorgaans zelf en is het probleem bij MacOS dat daarvan nog geen x86-versie uit is ?!?
Met vriendelijke groet,

Martijn
[ Mede-oprichter + webmaster MozBrowser | beheerder Startpagina's over freeware, GIMP, Mozilla en OpenOffice.org / LibreOffice, Ubuntu
por
Berichten: 1
Lid geworden op: 24 maart 2004, 21:14
    unknown unknown

Re: testers gezocht

Bericht door por »

Mad Maks schreef:Voor build 20040323 is er nu een taalpakket beschikbaar op http://thunderbirdnl.mozdev.org.

Graag op/aanmerkingen melden in het forum of op de nieuwslijst.
Verder ben ik nog steeds opzoek naar een Mac gebruiker die de boel wilt testen.

Met z'n allen maken we het beter!!

Groet

MM
Ik mag me zo gelukkig noemen dat ik de beschikking heb over een iMac met OS X3. Laat maar weten wat ik (in een bescheiden mate) voor je kan doen.

Paul
Gebruikersavatar
nirwana
Beheerder
Berichten: 11528
Lid geworden op: 19 september 2003, 5:09
    unknown unknown
Contacteer:

Bericht door nirwana »

Ook is het berichtje zojuist op de Breekpunt-website onder het kopje KortNieuws geplaatst: http://breekpunt.nl/kortnieuws.asp?week ... r=2004#316

Het bezoekersaantal van MozBrowser mag dan voortdurend groeiende zijn, het bezoekersaantal van een site als Breekpunt zullen we niet snel evenaren. Gelukkig kunnen we altijd goed samenwerken.

Dus laat die testers maar komen. Opstellen in rijen van twee graag :wink:
Met vriendelijke groet,

Martijn
[ Mede-oprichter + webmaster MozBrowser | beheerder Startpagina's over freeware, GIMP, Mozilla en OpenOffice.org / LibreOffice, Ubuntu
Gebruikersavatar
Z_God
Berichten: 410
Lid geworden op: 12 oktober 2003, 22:36
Locatie: Enschede
    unknown unknown
Contacteer:

Re: testers gezocht

Bericht door Z_God »

nirwana schreef:En je hebt al een tester voor BeOS/Zeta en OS/2 of doe je die testen doorgaans zelf
Ik maak die packages, maar gebruik ze zelf eigenlijk nauwelijks. Als er problemen mee zijn, hoop ik dat men ze meldt... :roll:
Ik doe wel wat standaard tests bij die builds, maar het lijkt erop dat builds van dezelfde versie echt volledig compatibel met elkaar zijn :)
Gebruikersavatar
Mad Maks
Berichten: 1446
Lid geworden op: 7 oktober 2003, 16:58
Locatie: Luzy, france
    unknown unknown
Contacteer:

Re: testers gezocht

Bericht door Mad Maks »

por schreef: Ik mag me zo gelukkig noemen dat ik de beschikking heb over een iMac met OS X3. Laat maar weten wat ik (in een bescheiden mate) voor je kan doen.

Paul
Paul bedankt voor het aanbod :-)

Allereerst is mijn doel om van TB 0.5 ook de OS X versie te kunnen aanbieden op thunderbirdnl

hiervoor is het nodig dat je de engelstalige TB installeerd op je systeem en dan het bijpassende taalpakket installeerd. Met de commando regel die je krijgt bij het downloaden kan je hem dan nederlands maken.

En dan......... gebruiken, kijken of je nog fouten tegenkomt.

Groet

MM
Gebruikersavatar
Mad Maks
Berichten: 1446
Lid geworden op: 7 oktober 2003, 16:58
Locatie: Luzy, france
    unknown unknown
Contacteer:

Re: testers gezocht

Bericht door Mad Maks »

Mad Maks schreef: hiervoor is het nodig dat je de engelstalige TB installeerd op je systeem en dan het bijpassende taalpakket installeerd. Met de commando regel die je krijgt bij het downloaden kan je hem dan nederlands maken.

En dan......... gebruiken, kijken of je nog fouten tegenkomt.

Groet

MM
ik lees net in FF forum dat je het al voor me kaar had :-)

Graag wil ik van je weten wat je hebt moeten "klooien"om het nederlands te maken.

Groet

MM
Fergy
Berichten: 41
Lid geworden op: 24 maart 2004, 21:19
    unknown unknown
Contacteer:

Bericht door Fergy »

De link bovenaan je topic heeft een punt aan het eind die er niet in hoort.

Ik heb hem getest hij werkt goed.
Gebruikersavatar
nirwana
Beheerder
Berichten: 11528
Lid geworden op: 19 september 2003, 5:09
    unknown unknown
Contacteer:

Bericht door nirwana »

Fergy schreef:De link bovenaan je topic heeft een punt aan het eind die er niet in hoort.
Die heb ik zojuist verwijderd.
Met vriendelijke groet,

Martijn
[ Mede-oprichter + webmaster MozBrowser | beheerder Startpagina's over freeware, GIMP, Mozilla en OpenOffice.org / LibreOffice, Ubuntu
Plaats reactie