Website voor mozilla ontwikkelaars

Hier vind je nieuws over updates met betrekking tot de website. Ook kun je hier suggesties plaatsen.
Plaats reactie
Jack van Zundert
Berichten: 7
Lid geworden op: 23 december 2004, 22:28
    unknown unknown

Website voor mozilla ontwikkelaars

Bericht door Jack van Zundert »

Ik ben de afgelopen dagen bezig geweest om de basisprincipes door te krijgen van het ontwikkelen van extenties, hoe ze opgebouwd zijn en hoe je er een xpi bestand van kan maken, er is een heleboel over te vinden op het internet, maar vaak is het onvolledig of gedateerd.
Ook is er ontzettend weinig te vinden in het Nederlands.
Ik ben van plan een website te starten in het Nederlands, voor starters waarin ik gebruikshandleidingen wil zetten etc...
Weten jullie of er al zo'n website is en ja/nee is Mozbrowser van plan zelf zoiets te starten of past dat niet in de doelstelling van de website

Groetjes Jack
Gebruikersavatar
Mad Maks
Berichten: 1446
Lid geworden op: 7 oktober 2003, 16:58
Locatie: Luzy, france
    unknown unknown
Contacteer:

Bericht door Mad Maks »

hoi,

neem eens kontakt op met de makers van mozilla-nl.org. volgens mij is het een zeer goed idee dat je nieuwe pagina door hun gehost wordt en onderdeel wordt van http://www.mozilla-nl.org/projecten/extensies/

groet

MM
Gebruikersavatar
Gert-Paul
Berichten: 2358
Lid geworden op: 4 maart 2004, 17:48
    unknown unknown
Contacteer:

Bericht door Gert-Paul »

Dit past idd erg goed op Mozilla-nl.org en ik wil ook wel helpen met het maken van sommige documentatie(of bv het verbeteren ervan). Nederlandstalige informatie moet daar gebundeld worden.
Als je wat hebt kun je het mij wel sturen. Ik hou met met dat deel van de site bezig, Anne meer met de rest.
Plaats reactie