Mozilla koffiemok

Hier vind je nieuws over updates met betrekking tot de website. Ook kun je hier suggesties plaatsen.
Plaats reactie
bvliegen
Berichten: 13
Lid geworden op: 10 maart 2004, 21:04
    unknown unknown
Contacteer:

Mozilla koffiemok

Bericht door bvliegen »

Op http://store.rjtarpleys.com/mozillacoffee.html kun je voor $ 7,95 een Mozilla koffiemok kopen. Enige probleem is dat ze niet naar Europa sturen.

Kan iemand hier een partij van die mokken naar Europa halen en ze hier verkopen voor een schappelijk prijsje? Ik wil er wel een hebben!

Bart
Gebruikersavatar
nirwana
Beheerder
Berichten: 11528
Lid geworden op: 19 september 2003, 5:09
    unknown unknown
Contacteer:

Bericht door nirwana »

Dat is nog te vaak het probleem met e-commerce. Maar jouw idee bevalt me wel. Nu alleen nog de vraag hoe we die mokken hier kunnen krijgen.

Als ze nu eens via de Mozilla Store geleverd zouden kunnen worden: Mozilla zit ook in de states en die verschepen wel over de hele wereld. Er komt dan wel een 8 dollar verzendkosten bij het bedrag op, maar als je dat met een aantal personen kunt delen dan kom je ergens...

Of we moeten RJ Tarpley vragen waarom ze alleen in de VS bezorgen. Of zou dat zijn omdat de hele afhandeling via Yahoo! verloopt en deze laatste nog niet over de grenzen van het land der onbegrensde mogelijkheden heeft gekeken ?
Met vriendelijke groet,

Martijn
[ Mede-oprichter + webmaster MozBrowser | beheerder Startpagina's over freeware, GIMP, Mozilla en OpenOffice.org / LibreOffice, Ubuntu
Gebruikersavatar
danielle
Berichten: 37
Lid geworden op: 23 februari 2004, 20:49
    unknown unknown

Bericht door danielle »

hey wat leuk ik wist niet eens dat ze van die mokken hadden :D
bvliegen
Berichten: 13
Lid geworden op: 10 maart 2004, 21:04
    unknown unknown
Contacteer:

Bericht door bvliegen »

Martijn, kun jij je contacten - if any - gebruiken om een partijtje mokken hierheen te halen? Ik wil er sowieso twee hebben. Als meer mensen mokken willen hebben is dat gunstig. Hoe groter de partij, hoe lager in verhouding de kosten van shipping & handling.

Bart
Gebruikersavatar
nirwana
Beheerder
Berichten: 11528
Lid geworden op: 19 september 2003, 5:09
    unknown unknown
Contacteer:

Bericht door nirwana »

Bart heeft inmiddels via ICQ met mij van gedachten gewisseld en vervolgens een mail naar RJ Tarpley gestuurd met de vraag of er ook wat mokken naar Europa verstuurd kunnen worden.

We zijn benieuwd naar hun antwoord...
Met vriendelijke groet,

Martijn
[ Mede-oprichter + webmaster MozBrowser | beheerder Startpagina's over freeware, GIMP, Mozilla en OpenOffice.org / LibreOffice, Ubuntu
Gebruikersavatar
U Black Emperor
Berichten: 259
Lid geworden op: 18 oktober 2003, 16:42
Locatie: Silent Hill
    unknown unknown

Bericht door U Black Emperor »

is hier al iets over bekend?
heb wel interesse in een mok 8)
Lift Ur Skinny Fists Like Antennas 2 Heaven
Gebruikersavatar
Frederik
Moderator
Berichten: 4263
Lid geworden op: 1 juli 2004, 16:16
Locatie: Vriescheloo
    unknown unknown

Bericht door Frederik »

De link opent zich niet :(

Een ander en goedkoper alternatief zou kunnen zijn om enkel de transfers (dat is het afbeeldingsplaatje op de mok) te bestellen en hier in Nederland een keramiek fabriek opsnorren die in bekers/mokken doet en de transfer wil inbranden. Dat gebeurd op een temperuur van globaal tussen de 300 tot 400 graden.

Wat je ook kunt doen is (als dat mag ivm auteursrechten) hier de transfers laten maken en ze laten inbranden. Er zijn een paar bedrijven in Nederland die zich hiermee bezighouden en ik denk dat dat goedkoper is dan een paar honderd mokken laten invliegen.
Gebruikersavatar
nirwana
Beheerder
Berichten: 11528
Lid geworden op: 19 september 2003, 5:09
    unknown unknown
Contacteer:

Bericht door nirwana »

Frederik schreef:De link opent zich niet :(
Die hele site lijkt pleitte te zijn ? www.rjtarpleys.com toont nu een pagina als ware de domeinnaam nog maar net geregistreerd met de melding dat er binnenkort een website op zal komen. Beetje vreemde melding... Ik ben benieuwd wat er aan de hand is...
Met vriendelijke groet,

Martijn
[ Mede-oprichter + webmaster MozBrowser | beheerder Startpagina's over freeware, GIMP, Mozilla en OpenOffice.org / LibreOffice, Ubuntu
Ria
Berichten: 478
Lid geworden op: 11 juli 2004, 17:38
    unknown unknown

Bericht door Ria »

danielle schreef:hey wat leuk ik wist niet eens dat ze van die mokken hadden :D
Nou de mokken trekken me niet, die worden hier nooit gebruikt (zo groot!) maar glazen of koffiekopjes zouden wel wat zijn. Alles mag nu alleen nog maar onder Mozilla Foundation beheer worden gemaakt, dus ik vraag me af of iemand in Nederland zomaar een fabriekje mag beginnen.
Plaats reactie