Installatie

Hier kun je je opmerkingen over de Nederlandse Firefox-vertaling kwijt.
Plaats reactie
Bert
Berichten: 2
Lid geworden op: 3 april 2004, 9:34
    unknown unknown

Installatie

Bericht door Bert »

De engelse versie wordt volledig geinstalleerd maar de Nederlandse versie heeft na het uitpakken alleen een exe bestand. Als ik dit dubbelklik draait de browser.

Is dit normaal met de Nederlandse versie of moet ik een apart install programmaatje gebruiken voor de installatie?

Gebruik de engelse versie al een paar weken en ben er zeer over te spreken lekker snel en erg stabiel.


Bert :roll:
Gebruikersavatar
nirwana
Beheerder
Berichten: 11528
Lid geworden op: 19 september 2003, 5:09
    unknown unknown
Contacteer:

Bericht door nirwana »

Bert,

Dit is inderdaad nog een verschil tussen de Nederlandse en de Engelse versie. De Engelse versie is op dat terrein completer. Maar als de Nederlandse versie bij jou ook goed draait en alle plugins (Flash, Java, etc) werken goed, dan heb je die installatie dus niet nodig en kun je zelf bepalen welke taal je prefereert.
Met vriendelijke groet,

Martijn
[ Mede-oprichter + webmaster MozBrowser | beheerder Startpagina's over freeware, GIMP, Mozilla en OpenOffice.org / LibreOffice, Ubuntu
Bert
Berichten: 2
Lid geworden op: 3 april 2004, 9:34
    unknown unknown

plugins

Bericht door Bert »

De browser draait goed maar met de engelse versie waar de installer bij zit heb ik dus geen enkel probleem gehad om Flash en Shockwave te installeren.

Met de Nederlandse versie zonder de installer is het me nog niet gelukt om Flash te installeren. Shockwave nog niet geprobeerd.


Bert :roll:
Gebruikersavatar
nirwana
Beheerder
Berichten: 11528
Lid geworden op: 19 september 2003, 5:09
    unknown unknown
Contacteer:

Re: plugins

Bericht door nirwana »

Bert schreef:Met de Nederlandse versie zonder de installer is het me nog niet gelukt om Flash te installeren. Shockwave nog niet geprobeerd.
Ik heb gisteren nog Flash geinstalleerd bij een Firefox-versie uit een zip-bestand. Het Flash-installatieprogramma dat ik nog had liggen gaf wel aan dat de plugins-map die ik opgaf niet als zodanig herkend kon worden.

Maar het programma bood wel de mogelijkheid om daarin alsnog te installeren, dus heb ik dat maar gedaan. Daarna Firefox herstart en sindsdien heb ik weer Flash-ondersteuning.

Het verschil tussen Flash en Shockwave is mij niet zo bekend. Kunnen beiden niet al met 1 player worden afgespeeld ? Zijn het echt 2 verschillende formaten ? Alles eindigt toch op .swf ?
Met vriendelijke groet,

Martijn
[ Mede-oprichter + webmaster MozBrowser | beheerder Startpagina's over freeware, GIMP, Mozilla en OpenOffice.org / LibreOffice, Ubuntu
Gebruikersavatar
bertje
Berichten: 45
Lid geworden op: 17 november 2003, 12:41
Locatie: antwerpen
    unknown unknown

Bericht door bertje »

misschien kan dit helpen (flash < > director)
http://www.streamingmediaworld.com/vide ... index.html
Plaats reactie