Help: Sommige websites worden geweigerd door mijn Mozilla.

Hierin kan alles wat te maken heeft met beveiliging op het Internet. Bijvoorbeeld het beveiligd versturen van emails of het voorkomen van adware, spyware en andere ongewenste software.
Plaats reactie
Wubbe
    unknown unknown

Help: Sommige websites worden geweigerd door mijn Mozilla.

Bericht door Wubbe »

Sinds enige tijd is het voor mij onmogelijk om in te loggen bij mijn bankwebsite (gto.postbank.nl) Het opstarten lukt nog wel, en dan 'gooit' Mozilla de website eruit en Mozilla wordt afgesloten. De overige geopende websites worden en passant ook maar even afgesloten.

Waarschijnlijk is het een instelling die ik zelf (onbewust) heb veranderd.

Wie kan mij helpen?

Wubbe
Gebruikersavatar
Gert-Paul
Berichten: 2358
Lid geworden op: 4 maart 2004, 17:48
    unknown unknown
Contacteer:

Bericht door Gert-Paul »

Ik zou denken dat het bijvoorbeeld aan de java-plugin (of eventueel een andere als die gebruikt wordt) ligt. Voor Mijn Postbank is deze nodig, en misschien bij Girotel dus ook.

Ik weet niet welke versie je hebt, maar verwijder alles wat je nu hebt en ga dan naar www.java.com en download de nieuwste versie.
Gebruikersavatar
ByteWarrior
Berichten: 3825
Lid geworden op: 15 oktober 2003, 14:56
Locatie: Tielt-Winge, België
    unknown unknown
Contacteer:

Bericht door ByteWarrior »

Controleer eerst eens of je Java ingeschakeld hebt in Firefox: Extra > Opties > Webfeatures > Java inschakelen.
Gast
    unknown unknown

Java

Bericht door Gast »

Mensen, Ontzettend bedankt voor de tips.

Het was inderdaad Java die roet in het eten gooide. Ik heb vanaf www.java.com opnieuw de software opgehaald en het zaakje draaide weer als vanouds. (Ik hoefde nieteens de de versie te verwijderen)
Plaats reactie