Bericht wissen in OSX

In dit forum kun je ervaringen uitwisselen met Mozilla-producten onder Apple's Mac OS (zoals Firefox, Camino, etc).
Plaats reactie
Rotzooi
    unknown unknown

Bericht wissen in OSX

Bericht door Rotzooi »

Hoi,

Ik heb de nederlandse Thunderbird 1.0 (20041206) geinstalleerd. Maar er is geen toetscombinatie gekoppeld aan de optie 'Bericht wissen'. Doe ik iets fout? Is dat een foutje in de vertaling, of in Thunderbird zelf?

Met vriendelijke groet,

Micha Kersloot
Gebruikersavatar
ByteWarrior
Berichten: 3825
Lid geworden op: 15 oktober 2003, 14:56
Locatie: Tielt-Winge, België
    unknown unknown
Contacteer:

Bericht door ByteWarrior »

Staat er op een Mac geen toets 'delete'? Of bedoel je iets anders?
Gebruikersavatar
nirwana
Beheerder
Berichten: 11528
Lid geworden op: 19 september 2003, 5:09
    unknown unknown
Contacteer:

Bericht door nirwana »

ByteWarrior schreef:Staat er op een Mac geen toets 'delete'? Of bedoel je iets anders?
Ik denk dat er een sneltoets (accelerator) wordt bedoeld: CTRL+toets.

Misschien kan de KeyConfig-extensie ook helpen bij het wijzigen van sneltoetsen.

Als je de Delete-knop daarmee niet kunt wijzigen, dan kun je bepaalde Thunderbird-knoppen vervangen door die van de Buttons-extensie. Dan moet je de sneltoetsen ervoor kunnen wijzigen (zoek in KeyConfig naar buttons_).

Dan is er ook nog de PurgeControl-extensie voor als je wel eens Shift+Delete als sneltoets gebruikt.
Met vriendelijke groet,

Martijn
[ Mede-oprichter + webmaster MozBrowser | beheerder Startpagina's over freeware, GIMP, Mozilla en OpenOffice.org / LibreOffice, Ubuntu
Rotzooi
    unknown unknown

Bericht door Rotzooi »

Hoi,

Voor de mensen met hetzelfde probleem. Keyconfig geeft aan dat 'Bericht verwijderen' gekoppeld is aan 'Backspace', je kunt dit veranderen in 'Del' dus perfect.

Voor mensen met hetzelfde probleem:
Bericht wissen doe je door op de 'Backspace' te drukken. Wil je dit aanpassen, dan kun je dat met de Keyconfig extentie doen die eerder in deze thread staat.

Dank en vriendelijke groet,

Micha Kersloot
Plaats reactie