Firefox 1.0.1

Hier kun je je opmerkingen over de Nederlandse Firefox-vertaling kwijt.
Plaats reactie
Gebruikersavatar
sc00zy
Berichten: 1811
Lid geworden op: 22 juli 2004, 10:03
Locatie: Assen
    unknown unknown
Contacteer:

Firefox 1.0.1

Bericht door sc00zy »

Wanneer kunnen we de Nederlandse versie van Firefox 1.0.1 verwachten?
Gebruikersavatar
Gert-Paul
Berichten: 2358
Lid geworden op: 4 maart 2004, 17:48
    unknown unknown
Contacteer:

Bericht door Gert-Paul »

Op Tweakers.net kwam iemand erachter dat de FTP-map al wel bestond: http://ftp.mozilla.org/pub/mozilla.org/ ... n32/nl-NL/.

Ik neem aan dat alleen de pagina's op de website nog bijgewerkt moeten worden.
Laatst gewijzigd door Gert-Paul op 25 februari 2005, 10:18, 1 keer totaal gewijzigd.
Gebruikersavatar
sc00zy
Berichten: 1811
Lid geworden op: 22 juli 2004, 10:03
Locatie: Assen
    unknown unknown
Contacteer:

Bericht door sc00zy »

Not Found
The requested URL /pub/mozilla.org/firefox/releases/1.0.1/win32/nl-NL/ was not found on this server.

Additionally, a 404 Not Found error was encountered while trying to use an ErrorDocument to handle the request.

--

^ Ze hebben hem snel weer weggehaald ;)
Gebruikersavatar
Gert-Paul
Berichten: 2358
Lid geworden op: 4 maart 2004, 17:48
    unknown unknown
Contacteer:

Bericht door Gert-Paul »

Probeer het nog maar een keer. Er stond een punt te veel ;)
Gebruikersavatar
sc00zy
Berichten: 1811
Lid geworden op: 22 juli 2004, 10:03
Locatie: Assen
    unknown unknown
Contacteer:

Bericht door sc00zy »

Uhm, de hele map 1.0.1 bestaat niet op de FTP-server van mozilla.org?
Gebruikersavatar
Mad Maks
Berichten: 1446
Lid geworden op: 7 oktober 2003, 16:58
Locatie: Luzy, france
    unknown unknown
Contacteer:

Bericht door Mad Maks »

Ik heb de release van 1.0.1 nl even tegengehouden vanwege een vervelende bug die nu gevonden is in de 1.0.1 versie. Ik vind het erg vreemd dat er een versie gereleased wordt die een cras bug ( https://bugzilla.mozilla.org/show_bug.cgi?id=280084 ) heeft. Volgens mij is een deel van de QA dat je de builds test op de manier hoe de gemiddelde gebruiker werkt, dus gewoon de installer draaien en een aantal keer op volgende klikken en geen clean install of nieuw profiel.

Nu ik weet hoe het opgelost kan worden heb ik het groene lichtgegeven voor de nl versie.

Hij is trouwens al wel te downloaden in de nightly map op de ftp server : ftp://ftp.mozilla.org/pub/mozilla.org/f ... andidates/
Gebruikersavatar
Tjaard
Berichten: 710
Lid geworden op: 6 november 2004, 17:26
Locatie: In Christ
    unknown unknown
Contacteer:

Bericht door Tjaard »

Erm, is dat dan de versie die niet crasht? Ik ga namelijk zometeen bij iemand firefox installeren, dan moet het wel gelijk goed :?
Maak zelf goeie adblockfilters, mail veilig met OpenPGP in Thunderbird!
As for me and my house, we will serve the LORD (Jozua 24:14).
Gebruikersavatar
Mad Maks
Berichten: 1446
Lid geworden op: 7 oktober 2003, 16:58
Locatie: Luzy, france
    unknown unknown
Contacteer:

Bericht door Mad Maks »

ucchan schreef:Erm, is dat dan de versie die niet crasht? Ik ga namelijk zometeen bij iemand firefox installeren, dan moet het wel gelijk goed :?
als het een verse installatie betreft zijn er geen problemen. de problemen onstaan door een bestand die in de components dir blijft staan van oude (zip) versies. wil je zekerheid; deinstalleer de vorige versie van FF en verwijder met de hand de map components die achter blijft.

de patch voor het probleem is gemaakt en nu loopt de discussie of ze een respin gaan doen van alle 1.0.1 versies (ik had gevraagd of ze met de release wilde wachten, maar ja ;-) ).

groet

MM
letatcest
Berichten: 1
Lid geworden op: 4 maart 2005, 0:20
    unknown unknown

Bericht door letatcest »

Ik wist niet precies wel forum te gebruiken, maar deze gaat over de NL-vertaling en de update van 1.0 naar 1.01, dus...

Toevallig installeerde ik net de automatische update bij mijn huisgenoot die dus de NL versie gebruikt en daar staat (helaas geen screenie gemaakt): installeer nu onmiddelijk etc.

Bij mijn weten is onmiddellijk nou zo'n leuk dictee woord... (dubbel d, dubbel l)

Nou ja, bij deze dus.
Plaats reactie