Wanneer kunnen we de NL Thunderbird 0.6 verwachten?

Hier kun je je opmerkingen over de Nederlandse Thunderbird-vertaling kwijt.
Plaats reactie
erwinz
    unknown unknown

Wanneer kunnen we de NL Thunderbird 0.6 verwachten?

Bericht door erwinz »

Zie onderwerp !

Erwin
Gebruikersavatar
ByteWarrior
Berichten: 3825
Lid geworden op: 15 oktober 2003, 14:56
Locatie: Tielt-Winge, België
    unknown unknown
Contacteer:

Bericht door ByteWarrior »

Geduld is een schone deugd. ;-) Als je niet kan wachten, kan je natuurlijk altijd de Engelse versie tussentijds installeren.

Meestal duurt het echter niet zolang eer de NL versie uit is. Je moet wel niet verwachten dat de vertaling er direct is... :roll:
Gebruikersavatar
nirwana
Beheerder
Berichten: 11528
Lid geworden op: 19 september 2003, 5:09
    unknown unknown
Contacteer:

Bericht door nirwana »

ByteWarrior schreef:Meestal duurt het echter niet zolang eer de NL versie uit is. Je moet wel niet verwachten dat de vertaling er direct is... :roll:
Zie wanneer we de Thunderbird 0.6 ongeveer kunnen verwachten en tel daar een aantal dagen bij op.
Over het uitbrengen van Thunderbird 0.6 zegt men op http://www.mozilla.org/projects/thunder ... admap.html "Thunderbird 0.6 will ship in the Mozilla 1.7 time frame (mid April)". Echter is dat niet gehaald, maar dat zal voornamelijk komen doordat Mozilla 1.7 is gaan schuiven.
Volgens http://www.mozilla.org/roadmap.html is de release van Mozilla 1.7 rond 21 mei (doch iedereen mag me corrigeren als ik dit verkeerd interpreteer).

Gezien dat er nu al RC's en milestones uitkomen, lijkt het uitbrengen van Mozilla Thunderbird 0.6 niet ver meer weg te liggen. Ik denk dat er met een paar weken toch wel een Engelse en een Nederlandse versie te verwachten is. Maar dat is puur mijn persoonlijke inschatting en mogelijk kunnen de heren van ThunderbirdNL daar iets meer nuance aan toevoegen.
Met vriendelijke groet,

Martijn
[ Mede-oprichter + webmaster MozBrowser | beheerder Startpagina's over freeware, GIMP, Mozilla en OpenOffice.org / LibreOffice, Ubuntu
Gebruikersavatar
Mad Maks
Berichten: 1446
Lid geworden op: 7 oktober 2003, 16:58
Locatie: Luzy, france
    unknown unknown
Contacteer:

RC2 = Versie 0.6

Bericht door Mad Maks »

Ik heb nu even geen tijd om een officiele versie te maken maar het taalpakket van RC2 is ook de eindversie 0.6 end dus te gebruiken :-)

Groet

MM
Irmen
Moderator
Berichten: 315
Lid geworden op: 3 november 2003, 23:09
Locatie: Woerden
    unknown unknown
Contacteer:

Bericht door Irmen »

Alvast thumbs up voor de vertalers. :D
Het is tijd ~ Firefox! ~ neem het web in eigen hand
Plaats reactie