event markeren

Dit forum is voor Mozilla Sunbird, Lightning en Calendar. Dit zijn de agenda-toepassingen van Mozilla. Zie het Calendar-project voor meer info.
Plaats reactie
then_dude
Berichten: 1
Lid geworden op: 15 maart 2005, 14:40
    unknown unknown

event markeren

Bericht door then_dude »

hallo,

ik heb een probleempje, ik gebruik sunbird niet enkel als calender, maar ook als ding dat bijhoudt wat ik nog moet doen, kan ik de eventen niet markeren die reeds volbracht zijn, ook al bevindt dat event zich op voorgaande dagen, (dan zie ik wat ik nog moet doen en wat ik al gedaan heb) kan natuurlijk ook eventen beginnen copieren maar dan zie ik niet meer wat ik gedaan heb die dag(of vergeten)

markeren : bijvoorbeeld doorhalen of zo?
hartelijk dank
Gebruikersavatar
BlackDog
Berichten: 145
Lid geworden op: 8 september 2004, 17:58
Locatie: Culemborg
    unknown unknown

Bericht door BlackDog »

Links beneden op je scherm staat het takenoverzicht. In de titelbalk staan een aantal kolommen naast elkaar, b.v. "Titel" - "Start"; uiterst rechts staat een kolommensymbool. Als je hierop klikt kan je de optie "Voltooid" (of natuurlijk het Engelse woord hiervoor) aanvinken. Nu zul je zien dat je Titelkolom met een vakje heb gekregen. Als je dit vakje aanvinkt wordt de taak als voltooid gezien. Tenslotte kun je nog boven de titelbalk aangeven dat voltooide taken verborgen moeten worden. Ik hoop dat je hier wat aan hebt. Succes.
Harrie
Plaats reactie