CTO van Opera daagt Microsoft's IE7 uit

Hier vind je nieuws over updates met betrekking tot de website. Ook kun je hier suggesties plaatsen.
Plaats reactie
Anne
Berichten: 459
Lid geworden op: 22 september 2004, 11:24
    unknown unknown
Contacteer:

CTO van Opera daagt Microsoft's IE7 uit

Bericht door Anne »

http://www.mozbrowser.nl/node/view/1518

Geen idee hoor, maar het gaat hier niet om Håkon als CTO van Opera, maar als iemand die CSS ontwikkeld heeft. Daarnaast doet hij dit samen met WaSP welke in het gehele berichtje niet eens genoemd wordt.

Hier wat informatie: http://www.molly.com/2005/03/16/the-aci ... mment-8977

(Geschreven door lid van WaSP.)

Meestal klopt jullie nieuws redelijk (alhoewel er af en toe wat betwijfelbare dingen tussenzitten), maar dit slaat echt alles.

Ook is het mij vreemd wat verbeterde CSS ondersteuning niet alleen door de marktleider, maar ook door andere te doen heeft met "Gesloten Software." (Ik zie een klein verband, maar een categorie als "Standaarden" of "Ondersteuning" of iets dergelijks zou meer op z'n plaats zijn.

(Op het moment dat ik ingelogd wordt met mijn forum gebruikersnaam zal ik bij de betreffende artikelen zelf reageren.)
weblog | werkt mee aan mozilla.org, Mozilla Europe, developer.mozilla.org en een beetje aan addons.mozilla.org
Gebruikersavatar
nirwana
Beheerder
Berichten: 11528
Lid geworden op: 19 september 2003, 5:09
    unknown unknown
Contacteer:

Bericht door nirwana »

Oh jee, zat ik er ditmaal zo erg naast. Ik zal direct het bericht wat genuanceerder gaan vermelden, want schijnbaar kan het zo niet echt door de beugel.
Anne schreef:Daarnaast doet hij dit samen met WaSP welke in het gehele berichtje niet eens genoemd wordt.
Ik citeer uit de originele berichttekst: "De technisch directeur (CTO) van Opera Software, tevens lid van het Web Standards Project en de geestelijk vader van de CSS-standaard..."
Met vriendelijke groet,

Martijn
[ Mede-oprichter + webmaster MozBrowser | beheerder Startpagina's over freeware, GIMP, Mozilla en OpenOffice.org / LibreOffice, Ubuntu
Anne
Berichten: 459
Lid geworden op: 22 september 2004, 11:24
    unknown unknown
Contacteer:

Bericht door Anne »

Hij is geen lid.
weblog | werkt mee aan mozilla.org, Mozilla Europe, developer.mozilla.org en een beetje aan addons.mozilla.org
Anne
Berichten: 459
Lid geworden op: 22 september 2004, 11:24
    unknown unknown
Contacteer:

Bericht door Anne »

(Het bericht wat er nu staat is echter stukken beter, bedankt.)
weblog | werkt mee aan mozilla.org, Mozilla Europe, developer.mozilla.org en een beetje aan addons.mozilla.org
Gebruikersavatar
nirwana
Beheerder
Berichten: 11528
Lid geworden op: 19 september 2003, 5:09
    unknown unknown
Contacteer:

Bericht door nirwana »

Anne schreef:(Het bericht wat er nu staat is echter stukken beter, bedankt.)
Jij ook bedankt voor de nuancering van het bericht.
Met vriendelijke groet,

Martijn
[ Mede-oprichter + webmaster MozBrowser | beheerder Startpagina's over freeware, GIMP, Mozilla en OpenOffice.org / LibreOffice, Ubuntu
Plaats reactie