Geen 0.6 voor mij!

Mozilla Thunderbird is het e-mailprogramma van Mozilla. Dit is gebaseerd op Mozilla MailNews. Met Lightning kun je hieraan een agenda toevoegen.
Gebruikersavatar
Mad Maks
Berichten: 1446
Lid geworden op: 7 oktober 2003, 16:58
Locatie: Luzy, france
    unknown unknown
Contacteer:

Bericht door Mad Maks »

Robby schreef:--------------------------------------------------------------------------------

Emule Handleiding

thunderbird-0.6-os2-nlNL.zip 11.26MB
thunderbird-0.6-i686-linux-gtk2+xft-nlNL.tar.bz2 9.62MB
thunderbird-0.6-win32-nlNL.zip 8.39MB
thunderbird-0.6-win32-nlNLz.exe 6.08MB
thunderbirdsetup-0.6-nlNL.exe 8.44MB

Dit zijn zeker geen links naar downloadsites? Er gebeurt nl niets als ik er op klick.

Zou Tucows (enz) ze niet willen aanbieden?
Dit zijn emule links, zie de eerste link ;-)

Groet

MM
Robby
Berichten: 253
Lid geworden op: 30 april 2004, 10:58
    unknown unknown

jalgha;8rgha;badbhif???????????

Bericht door Robby »

a;fdhgboa;ihgaih?????????????????????????????????????????????????????????????????????????


:?: :?: :?:

Als ik dat allemaal zou snappen dan kan ik net zo goed zelf een Browser gaan bouwen!!! :)

Ik vrees dat deze simpele gebruiker maar even geduld moet hebben. Eigenlijk werkt het nu ook al best lekker met de huidige versie.

Groet Rob
Erik
Moderator
Berichten: 244
Lid geworden op: 4 februari 2004, 15:33
    unknown unknown
Contacteer:

Re: jalgha;8rgha;badbhif???????????

Bericht door Erik »

Robby schreef:a;fdhgboa;ihgaih?????????????????????????????????????????????????????????????????????????


:?: :?: :?:

Als ik dat allemaal zou snappen dan kan ik net zo goed zelf een Browser gaan bouwen!!! :)

Ik vrees dat deze simpele gebruiker maar even geduld moet hebben. Eigenlijk werkt het nu ook al best lekker met de huidige versie.

Groet Rob
Rob,

We hebben sinds kort BitTorrent downloads hiervoor opgezet. Deze zijn voor veel gebruikers veel makkelijker te gebruiken dan de eMule links.

Voor meer informatie kun je terecht op de frontpage

Succes!
~ Erik
- Mede-Beheerder MozBrowser.nl (inclusief Forum)
- Redacteur Livre Magazine
Plaats reactie