Eindelijk versie 0.6 NL

Hier kun je je opmerkingen over de Nederlandse Thunderbird-vertaling kwijt.
Plaats reactie
Gebruikersavatar
Mad Maks
Berichten: 1446
Lid geworden op: 7 oktober 2003, 16:58
Locatie: Luzy, france
    unknown unknown
Contacteer:

Eindelijk versie 0.6 NL

Bericht door Mad Maks »

Dankzij de inzet van vele zijn de downloads weer beschikbaar via onze site (je wordt dan doorgelink naar onze tijdelijke mirror die beschikbaar is gesteld door GroverP08 )

Ook zijn de bestanden nu beschikbaar via emule en bittorent zoals jullie waarschijnlijk al gelezen hebben op de hoofdpagina hier.

Groet

Mad Maks
Gebruikersavatar
nirwana
Beheerder
Berichten: 11528
Lid geworden op: 19 september 2003, 5:09
    unknown unknown
Contacteer:

Re: Eindelijk versie 0.6 NL

Bericht door nirwana »

Mad Maks schreef:Dankzij de inzet van vele zijn de downloads weer beschikbaar via onze site (je wordt dan doorgelink naar onze tijdelijke mirror die beschikbaar is gesteld door GroverP08 )
Dan mogen we hopen dat Wanadoo niet met een of andere limiet werkt en dat het geheel een beetje vooruit te branden blijft. Anders is het daar ook snel gedaan...
Gebruikersavatar
Mad Maks
Berichten: 1446
Lid geworden op: 7 oktober 2003, 16:58
Locatie: Luzy, france
    unknown unknown
Contacteer:

Bericht door Mad Maks »

niet alle bestanden heeft hij via wannadoo beschikbaar gemaakd :-)
Gebruikersavatar
Z_God
Berichten: 410
Lid geworden op: 12 oktober 2003, 22:36
Locatie: Enschede
    unknown unknown
Contacteer:

Bericht door Z_God »

Mad Maks schreef:niet alle bestanden heeft hij via wannadoo beschikbaar gemaakt :-)
Hij had daarvoor waarschijnlijk niet genoeg ruimte.

Ik me trouwens af of de packages niet in de contrib-localized directory van Mozilla.org geplaatst kunnen worden. Ze staan dan meteen op alle Mozilla.org mirrors. Ik heb die mensen wel eens gemaild, maar ik heb nooit een antwoord terug gehad.
groverp08
Berichten: 2
Lid geworden op: 13 mei 2004, 23:24
    unknown unknown

Re: Eindelijk versie 0.6 NL

Bericht door groverp08 »

nirwana schreef:
Mad Maks schreef:Dankzij de inzet van vele zijn de downloads weer beschikbaar via onze site (je wordt dan doorgelink naar onze tijdelijke mirror die beschikbaar is gesteld door GroverP08 )
Dan mogen we hopen dat Wanadoo niet met een of andere limiet werkt en dat het geheel een beetje vooruit te branden blijft. Anders is het daar ook snel gedaan...
als eerste een goede avond.

Als de bestanden niet meer bereikbaar zouden zijn ga ik ze verplaatsten.
Zal zoeken zijn, maar plek komt er :lol:

GroverP08
Gebruikersavatar
nirwana
Beheerder
Berichten: 11528
Lid geworden op: 19 september 2003, 5:09
    unknown unknown
Contacteer:

Re: Eindelijk versie 0.6 NL

Bericht door nirwana »

groverp08 schreef:Als de bestanden niet meer bereikbaar zouden zijn ga ik ze verplaatsten.
Zal zoeken zijn, maar plek komt er
Ten eerste natuurlijk hartelijk dank voor je medewerking. Ik hoop echter dat het niet lang meer nodig is om extra ruimte beschikbaar te stellen en dat Mozdev snel weer de diensten kan herstellen. Maar dat hoop ik nu al dagen en het schijnt toch een groot probleem te zijn om weer iets in de lucht te krijgen.
Met vriendelijke groet,

Martijn
[ Mede-oprichter + webmaster MozBrowser | beheerder Startpagina's over freeware, GIMP, Mozilla en OpenOffice.org / LibreOffice, Ubuntu
Gebruikersavatar
Mad Maks
Berichten: 1446
Lid geworden op: 7 oktober 2003, 16:58
Locatie: Luzy, france
    unknown unknown
Contacteer:

Bericht door Mad Maks »

Z_God schreef: Ik me trouwens af of de packages niet in de contrib-localized directory van Mozilla.org geplaatst kunnen worden. Ze staan dan meteen op alle Mozilla.org mirrors. Ik heb die mensen wel eens gemaild, maar ik heb nooit een antwoord terug gehad.
allereerst: de bestanden op mozilla.org worden daargezet als ze die ergens vandaan kunnen downloaden. IK heb ze nog niet doorgegeven want er bestond geen duidelijke link naar de bestanden de afgelopen week. De communicatie met mozilla L10n loopt via mij en ze reageren (als het goed is) niet op anderen :-)

Ten Tweede: De problemen zijn opgelost en de bestanden zijn weer allemaal beschikbaar bij Mozdev en zullen snel beschikbaar zijn mozilla.org.

Groet

MM
Plaats reactie