norton 2003 probleem -_-

Mozilla Suite is de huidige Mozilla met alles erop en eraan, dus inclusief MailNews, Composer, etc. De ontwikkeling van Mozilla Suite wordt op den duur stopgezet en vandaar dat het project SeaMonkey is gestart. Qua mogelijkheden en functies komt het sterk overeen met Mozilla Suite.
Gesloten
xander
    unknown unknown

norton 2003 probleem -_-

Bericht door xander »

hallo ik heb een grootprobleeem (vind ik dan
nou we haddne norton 2003 en ik heb via een warez site norton 2004 erop gezet maar hij vroeg om een serial number, maarjah die had ik dus niet
dus ik stopte de instalatie en gooide alles eraf,
teon ik weer norton 2003 erop wou zetten bleek dus dat er bestanden uit die map weg waren waardoor hij niet meer normaal on runnen :x
en nu kan ik dus nix, niet meer op hotmail, geen msn, mn vader kan zn bankzaken nie tmeer bekijkne, en deze keer ben ik wel de schuldige
ik probeer nu dus norton eraf te gooien dat hij helemaal vna mn computer af is, en dan zetten we 2004 erop.
maar hij wil bepaalde .dll files niet verwijderen van norton, weet iemand hoeik deze volledig kan verwijderen?
of nog beetr waarom norton he tnu nie tmeer doet :S en wat een oplossing zou kunnnen zijn??
ik wou er foto's bij zetten van de foutmeldingen maar dat kan dus ook niet meer '

ik hoop dat ik bericht terug krijg,

groet xander :P
Gebruikersavatar
moZes
Berichten: 1510
Lid geworden op: 30 oktober 2003, 9:49
Locatie: Leeuwarden
    unknown unknown
Contacteer:

Re: norton 2003 probleem -_-

Bericht door moZes »

xander schreef:ik hoop dat ik bericht terug krijg
Dit lijkt mij typisch een vraag die niets met Mozilla te maken heeft en meer terecht kan op de site van Computer Totaal.
Wat mij betreft op slot.
frits
Berichten: 202
Lid geworden op: 22 september 2003, 9:29
    unknown unknown

Bericht door frits »

Je hebt gelijk moZes, het is niet echt een item dat past op dit forum. Er zijn genoeg plaatsen (onder meer http://forums.breekpunt.nl/) waar zo'n vraag veel beter tot zijn recht komt.
Gesloten